Gå til innhold

"Homo, hetero - eller metro?"


Gjest Slettet+9817234daf

Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?  

840 stemmer

  1. 1. Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?

    • Heteroseksuell
      740
    • Homoseksuell
      23
    • Metroseksuell
      76


Anbefalte innlegg

Teit avstemmning. Å være 'metro'(nei det er ingenting som heter metroseksuell, og at man går under den betegnelsen gjør en ikke mindre eller mer hetro/homo-fil.

 

Dessuten, hvor opptatt må en være av klær for å kvalifisre som metro? Det er ikke sånn at enten bryr man seg eller ikke, noen bryr seg litt, mandre mye, noen ingenting, noen veldig mye, osv.... Å se svart-hvitt på det er tåpelig.

 

Forøvrig så kan det nevnes at både 'hetro', 'homo' og 'bi' bare er seskuelle identiteter. Seksualitet er nemlig mer komplisert enn som at en enten er tilltrukket omvendt kjønn, samme kjønn eller begge kjønn. En som er tiltrukket begge kjønn kan fks. velge å identifisere seg som hetro.

 

Tror det er bedre å formulere pollen slikt:

Hvilket kjønn er du mest tiltrukket av?

-Folk av omvendt kjønn

-Folk av mitt eget kjønn

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at mamma innstilte utbetalinger til "personlig pleie", har det gått opp for meg hvor mye det faktisk går med.

 

Den siste måneden har jeg trengt ny peeling, ny rensegele og fuktighetskrem, pluss shampoo og balsam. Vel, jeg kjøpte ihvertfall overnevnte.

 

Hudprodukter kjøper jeg fra det amerikanske merket Clinique.

 

Peeling: 185

Rensegele: 195

Fuktighetsloition: 320

Shampoo og balsam for blondt hår: 100.

 

Totalt: 700.

 

Og nå ser jeg at Post-shave-healeren også går mot slutten. Det koster å være mann, det koster å ta vare på huden!

Lenke til kommentar

Hvor går du for å få det så billig?

 

Selv benytter jeg Face It i frognerveien til 800 kroner timen.

 

Dessuten bruker du et skikkelig billig dritmerke JoachimR. Matis, Declor og andre er mye mye bedre. Visste ikke at det fantes salonger som solgte ditt jeg. Misstenker at du har kjøpt det på Bunnpris eller RIMI

Lenke til kommentar

Jeg har brukt ansiktskremer kjøpt på apotek (Cosmetica) og et annet hvis navn jeg ikke husker for øyeblikket. Har også prøvd Nivea for men, som jeg kjøpte i en "vanlig" butikk, men den funka ikke bra for meg. Fikk små kviselignende greier i ansiktet, har ikke skjedd med de produktene jeg har kjøpt på apotekene, så jeg har bestemt meg for heller å betale litt mer, enn å få en dårligere krem billigere...

Lenke til kommentar

Litt sær avstemning. såkallt metroseksuell er et moteord for menn som er ekstremt opptatt av mote og å se bra ut. Begrepet er fullstendig ulogisk da det ikke har noe med seksualitet å gjøre, men med identitet. Begrepet har nok oppstått fordi hetroseksuelle menns kjønnsrollemønster tilsier at de skal være macho og ikke bry seg for mye om hudpleie, mote og neglebånd. Homofile menn bryr seg ifølge deres kjønnsrollemønster seg mye mer om mote, hudpleie og neglebånd enn hetrofile menn. En hetrofil som bryr seg om mote, hudpleie og neglebånd bryter med kjønnsrollemønsteret og får kastet et nytt etter seg. Metroseksuell. Begrepet er et resultat av begrepsforvirring, tabloide overskrifter, fastlåste kjønnsrollemønstre og rein skjær dumskap.

Lenke til kommentar
Hvor går du for å få det så billig?

 

Selv benytter jeg Face It i frognerveien til 800 kroner timen.

 

Dessuten bruker du et skikkelig billig dritmerke JoachimR. Matis, Declor og andre er mye mye bedre. Visste ikke at det fantes salonger som solgte ditt jeg. Misstenker at du har kjøpt det på Bunnpris eller RIMI

:thumbup:

 

Clinique er ikke særlig bra.

Lenke til kommentar
Hvor går du for å få det så billig?

 

Selv benytter jeg Face It i frognerveien til 800 kroner timen.

 

Dessuten bruker du et skikkelig billig dritmerke JoachimR. Matis, Declor og andre er mye mye bedre. Visste ikke at det fantes salonger som solgte ditt jeg. Misstenker at du har kjøpt det på Bunnpris eller RIMI

:thumbup:

 

Clinique er ikke særlig bra.

Har faktisk brukt både Matis og Lancome. Men gått tilbake til Clinique, som passer godt til min hud. Har faktisk temmelig sær hud, hvilket en hver jente som har dratt i kinnene mine (og det er faktisk mange, av en eller annen merklig grunn) har bemerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...