Gå til innhold

Det høyeste du har hoppet fra

Bøtta

Anbefalte innlegg

Skrevet
eg har nesten falt ned fra ca. 30 meter fjell

Falt 30 meter i fjellet!

HVor mange skruer har du i skjelettet?

Kunne i hvertfall ikke vært i fritt fall.

Her må det en forklaring til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 meter fra en klippe i nærheten av der jeg har campingvogn. Jeg glemmer som regel å rette ut vrista når jeg lander, og blir rød under føttene etter 1 hopp :blush:

Skrevet
eg har nesten falt ned fra ca. 30 meter fjell

Falt 30 meter i fjellet!

HVor mange skruer har du i skjelettet?

Kunne i hvertfall ikke vært i fritt fall.

Her må det en forklaring til!

Det står nesten falt. Jeg stod på en stor stein (slags platform) for å ta pause på den lange veien opp den vertikale fjellet. Så løsnet den store steinen og falt ned. Men i det den falt, fikk jeg tak i en busk og dro meg opp før jeg datt. Det er forklaringen.

Skrevet

Mine 5 meter på stein var også et klatreuhell men til forskjell fra uranus så falt jeg 5 meter fritt fall og landa på beina på ei berghylle under.

Hadde vondt i ryggen i 2 år etter.

Skrevet (endret)

3 meter i et svømmebaseng i danmark etter å ha stått på kanten en stund :roll::p

Var vel kanskje ikke 3 meter en gang :hmm: Er uansett et basseng menneske, liker ikke å svømme i sjø.

Endret av magio
Skrevet
10m ankerskogen svømmehall.

Landa skrått. Au. :!:

Pain...

Hoppa vel fra 5ern en gang, landa ekstremt skrått. Det var i basseng, men når man lander skrått fra 5ern

AU!

Skrevet

Foretrekker å stupe når det blir litt oppi "høyden". 5 meter er det høyeste, har aldri vært veldig ivrig etter å komme høyere opp.

Skrevet

13 - 15 meter,,, vet ikke helt, men var fjære da jeg hoppet fra en klippe i sommer,,, var borti botten med hele kroppen,, var bare sand da!....

KIKK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...