Gå til innhold

TES: Elder Scrolls IV Oblivion kommer i Oktober!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kommer iallefall i 2005, det er bekreftet! :)

Vi får se. Jeg har enda mine tvil.

Har lært å ikke være for positiv i tankegangen når det gjelder både utgivelsesdato og kvalitet på store spill...

Skrevet (endret)

Gleder meg som FY. Håper bare spillet ikke får en like lei tendens til å falle ut i windows slik morrowind hadde.

Endret av qweac
Skrevet

For informasjon om lanseringsdatoer vil jeg anbefale å bokmerke Gamer.no sin utgivelsesliste. Dere kan også søke på et bestemt spill i prisguiden vår (prisguide.gamer.no for de som vil ha noe som er enkelt å huske).

The Elder Scrolls IV: Oblivion på PC har foreløpig lanseringsdato 18. november, i følge den nordiske distributøren. Xbox 360-versjonen er annonsert til fjerde kvartal, mens PS3-versjonen foreløpig ikke har noen dato.

Skrevet

Bethesda har vel ein bakgrunn med å vere meget pliktsholdane på dei fastsatte utgivingsdatoane, trur eg. Kan hende eg tar feil. Men eg må nok berre sei at Bethesda er ein av dei spille produsentane eg har mest respekt for.

Skrevet
Bethesda har vel ein bakgrunn med å vere meget pliktsholdane på dei fastsatte utgivingsdatoane, trur eg.

Men de har aldri sluppet et så stort og forventningsfullt spill.

Når så store spill skal ut, hvor folk har skyhøye forventninger, kan hva som helst skje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...