Nauz Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 ja har nå kosa meg med gta san en periode.. men nå har morro stoppa opp siden jeg har skilte foreldre og skulle til pappa tok jeg med pc en.. og tenkte å bruke kvelden i los santos men nei da.. går inn på gta mappa og trykker på iconet.. ingen ting skjer.. timeglasset kommer opp og fosvinner igjen(win)... hva kan ha skjedd.. har ikke gjort noen endreinger eller noe sånt.. ehh var foresten på lan helga før jeg dro til pappa(spilte dog litt gta da og) så rart... noen som kan hjelpe?? kan legge inn spillet på nytt men....noen andre måter?
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg hadde akkurat samme problem. Det høres kanskje heeeelt latterlig ut, det jeg skal si nå, men det MÅ være sant! Grunnen er fordi at du flytter PC'en! Tro det eller ei! Jeg har vært på flere LAN etter at jeg fikk spillet, og hver gang så har spillet sluttet å funke. Har ikke peiling på hvorfor dette skjer, men slik er det. Tar du med PC'en tilbake til der den sto først, vil spillet funke igjen osm om det aldri var noe feil med det. Men om du har lyst til at det skal funke der du er nå, er det to ting som fungerer: Re-installasjon av spillet eller re-installasjon av skjermkort-drivere. Nå er vel det første alternativet det beste, ettersom det er det enkleste (og sikreste), men begge to fungerer. Det vet jeg. Endret 21. juli 2005 av MeTa][iC
sablabra Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Så etter du har reinstallert på det "nye" stedet, så vil det ikke fungere på det "gamle" stedet?? Han skrev jo at han hadde vært på lan (?)
razh0r Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 [iC' date=21/07/2005 : 21:26] Det høres kanskje heeeelt latterlig ut, det jeg skal si nå, men det MÅ være sant!Grunnen er fordi at du flytter PC'en! Tro det eller ei! Latterlig? Ja. Sant? Nei. Har spilt GTA:SA på LAN jeg også. Funket fint da jeg kom hjem også.
Bear^ Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det magiske ordet her er, LAN. Har en god del spill som har funka før LAN og etter LAN, neida. Grunnen, aner ikke. Bruker å slette alle spor etter endt LAN på maskinen min, dvs fjerning av alle tenkelige spor av IP adresser, dritt og mye annet. Du kan prøve å søket gjennom maskinen etter dritt som malaware, spyware, dritware etc og fjern det og se hva som skjer. Ellers er vel siste utvei en reinnstallasjon av spillet.
andre_goaaal Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 MeTa][iC du har rett.. tror på deg det har også skjedd med meg og laptop min.. når jeg drar bort med laptopen da funkar ikke commandos 3, men når jeg er tilbake til mitt kjære rom da funkar spillet igjen
genser Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 MeTa][iC du har rett.. tror på deg det har også skjedd med meg og laptop min.. når jeg drar bort med laptopen da funkar ikke commandos 3, men når jeg er tilbake til mitt kjære rom da funkar spillet igjen Du er klar over at din bærbare pc ikke vet hvor den er? Det er rett og slett helt utenkelig at et program skal funke på en bærbar avhengende av hvilket rom pc'en befinner seg i.
sablabra Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 MeTa][iC du har rett.. tror på deg det har også skjedd med meg og laptop min.. når jeg drar bort med laptopen da funkar ikke commandos 3, men når jeg er tilbake til mitt kjære rom da funkar spillet igjen Du er klar over at din bærbare pc ikke vet hvor den er? Det er rett og slett helt utenkelig at et program skal funke på en bærbar avhengende av hvilket rom pc'en befinner seg i. Det eneste i så fall er hvilken strømkontakt den er koblet til... Ellers så er det vel ingen forskjell?
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Det magiske ordet her er, LAN. Har en god del spill som har funka før LAN og etter LAN, neida. Grunnen, aner ikke. Bruker å slette alle spor etter endt LAN på maskinen min, dvs fjerning av alle tenkelige spor av IP adresser, dritt og mye annet. Du kan prøve å søket gjennom maskinen etter dritt som malaware, spyware, dritware etc og fjern det og se hva som skjer. Ellers er vel siste utvei en reinnstallasjon av spillet. har fjerna alt av spyware men ehh hva er malaware?? kan prøve å bytte til bake ip addresen og sånt(til det normale:P) men først flytta jeg pc en hjemme i fra til et lan.. så flytat jeg den derfra og til pappa(da med annen skjerm).. hehe kanskje spillet tror jeg er på lan enda
Zeph Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 MeTa][iC du har rett.. tror på deg det har også skjedd med meg og laptop min.. når jeg drar bort med laptopen da funkar ikke commandos 3, men når jeg er tilbake til mitt kjære rom da funkar spillet igjen Du er klar over at din bærbare pc ikke vet hvor den er? Det er rett og slett helt utenkelig at et program skal funke på en bærbar avhengende av hvilket rom pc'en befinner seg i. Det eneste i så fall er hvilken strømkontakt den er koblet til... Ellers så er det vel ingen forskjell? Hehe, ein stikkontakt har 230 Volt uansett kor du befinner deg, men derimot eit nettverk er ikkje det same hos mor og far.
valentino Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har hatt problemer med å starte GTA SA selv. Løsningen for meg var å slette GTA_SA.set filen fra mine dokumenter/gta san andreas Håper dette hjelper for deg da det ligner veldig på den opplevelsen jeg hadde tidligere. Mvh. Valentino
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 (endret) Har hatt problemer med å starte GTA SA selv. Løsningen for meg var å slette GTA_SA.set filen fra mine dokumenter/gta san andreas Håper dette hjelper for deg da det ligner veldig på den opplevelsen jeg hadde tidligere. Mvh. Valentino okay.. håper på det.. får sjekke litt senere i dag.. da skal det spilles ja takk for svar alle sammen Endret 22. juli 2005 av mr.nauz
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Så etter du har reinstallert på det "nye" stedet, så vil det ikke fungere på det "gamle" stedet?? Han skrev jo at han hadde vært på lan (?) Det vil faktisk fungere på det "gamle" stedet. razh0r: Hold snavla. Latterlig er det, men sant ER DET OGSÅ. Om du ikke har møtt problemet betyr ikke en tøddel, for det er ikke dine problemer med psillet vi diskuterer. San Andreas (likeså medBF2) er kjent for å ha forskjellige bugs hos forskjellige personer. Dette er en bug. Og det er fordi han har flyttet PC'en. Jeg har opplevd det flere ganger selv, og ved re-install av spillet har det fungert. Han har også dette spillet, og han sa at han ikke har foretatt noen forandringer. Det hadde ikke jeg heller. Men ved en re-installasjon av spillet fungerte alt helt prikkfritt. Om du enda er vrien, forklar hva det ellers skulle være da! EDIT: Har hatt problemer med å starte GTA SA selv. Løsningen for meg var å slette GTA_SA.set filen fra mine dokumenter/gta san andreas Dette funka for meg, men det var ved en annen feil jeg hadde. Det var en gang da jeg ikke fikk starta spillet selv om jeg re-installerte. Jeg fjerna den fila, og da funka spillet. Men til gjengjeld var alle kontrollene stilt tilbake. BTW: Til den som nevnte fjerning av spyware etter LAN: Det er ikke ETTER LANet at det er problemer, det er på LANet. Etter LANet fungerer det. Nei, jeg vet at det høres helt rabiat ut, og PC'er er ikke så smarte at de ikke "har lyst til" å fungere på andre steder, men det kan jo ikke være en annen forklaring, kan det? Det eneste jeg kan se for meg at problemet kan være er at spillet ikke "tåler" å bytte IP-adresse (noe som er litt rart, da SA ikke er et nett-spill). Endret 22. juli 2005 av MeTa][iC
P-in-P Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Gidder ikke å lese i gjennom x antall tråder for å se om noen har nevnt det så da gjør jeg det da! Slett "gta_sa.set" i mine dokumenter/GTA San Andreas User Files (default save folder).
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 sånn problem løst.. sletta den GTA_SA.set fila og vips det funka flott..kontrollene og grafikken var satt til mbake men hva så.. hehe spillet fvirka faktisk på lanet men etter at jeg dro ut lan kabelen så pang.. slutta det å funke.. trodde med en gang en idiot hadde vært inne på gta san mappa og sletta ting... takk for alle svar.. har foresten kommet meg til "2 by del:)( hehe
wewwen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 det skjedde med meg og etter jeg var på lan men du det jeg kjorde var og trykke venstre musetast, egenskaper og så start, eller hva som stod der. virka da :thumb:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå