Gå til innhold

Wig Wam - Tragisk eller konge?


Tobe__

Anbefalte innlegg

Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD.

Tja. Hvis du startet et band for å spille morsomme konserter for lokale barneskolebarn er det ikke sikkert du ville tatt det så ille opp. Wigwam ligger nok ideologisk sett ikke så langt unna Knutsen & Ludvigsen (:love:). Husk det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WigWam suger på alle mulige måter. Den "ironiske" stilen er ikke morsom, musikken er latterlig dårlig og jeg kan ikke tenke meg de er bra live når musikken suger eselræv.

Joda disse er meget bra live, har sjøl vert på en konsert me dem så det kan eg trygt skrive under på :yes: Men likr du ikkje musikken så kan det ikkje vere mye å høre på live nei ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

For å si de rett ut, jeg liker Wig Wam fordi, de spiller ""noen få" bra sanger" (og de er cover :p ), men som de ble sagt, de hører mer hjemme på en "hits for kids cd" ja...

Det jeg ikke liker derimot :D er: Klesstilen, den jamringa "Rock n' Roll!" "Stand up and Shout" (hørte ikke vi de på Ac/Dc&Kiss?), klesstilen, sminken, klesstilen, queen-wannabe faktoren osv

*stiller meg nøytral*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...