Gå til innhold

Wig Wam - Tragisk eller konge?


Tobe__

Anbefalte innlegg

Jeg så nettopp reklamen for Wig Wam sitt album, og fikk lyst til å lage ett topic om dem. Jeg er bare nysgjerrig på hva folk her synes om dem. Selv ønsker jeg at bandet aldri hadde oppstått. Vokalisten provoserer meg helt grenseløst med den "rock'n'roll er livet" holdningen sin. Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD. Ikke veldig "rock'n'roll" akkurat... Så kom med synspunktene deres på disse halvtomsingene i alt for trang kondomdrakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så nettopp reklamen for Wig Wam sitt album, og fikk lyst til å lage ett topic om dem. Jeg er bare nysgjerrig på hva folk her synes om dem. Selv ønsker jeg at bandet aldri hadde oppstått. Vokalisten provoserer meg helt grenseløst med den "rock'n'roll er livet" holdningen sin. Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD. Ikke veldig "rock'n'roll" akkurat... Så kom med synspunktene deres på disse halvtomsingene i alt for trang kondomdrakt.

Du skjønner at de er en parodi?

Lenke til kommentar

Jeg trodde alle hadde skjønt at de ironiserte over 80-tallets puddelrock. De setter det på spissen, og vet det selv. (Selv om de, i likhet med fansen, har stor kjærlighet for sjangeren.)

 

For å sitere min svoger:

"Jeg skjønner ikke folk som mener WigWam er harry. En parodi kan aldri være harry. Et band som BigBang, derimot, som holder på på ramme alvor... :nei: "

Lenke til kommentar

Helt dumt å se hvor mange som tror at WigWam er seriøse.. De er jo på en måte seriøse, men ikke slik som mange her tydeligvis tror. De spiller jo fordi de liker musikken sin og fordi de har en forkjærlighet for denne type musikk.. Også er det slik at man kan ikke sitte på rævva å si: "nei, jeg tør ikke..vil ikke dumme meg ut, det er så flaut", når man er musiker liksom...heeeerreguud!

virker som det er det som er problemet for en del her, at det er for flaut... Å, stakkars WigWam, de må jo føle seg så flaue! Finnes mennesker som ikke er så jævla opptatte av hvordan dem selv tar seg ut for fremmede folk, vet dere...

 

 

dzzzzzzzz :roll::roll:

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
Helt dumt å se hvor mange som tror at WigWam er seriøse.. De er jo på en måte seriøse...

Inklusiv deg selv ja?

 

De er ikke seriøse en plass! Punktum.

Å! Ikke ta setninger ut av sammenhengen slik! De er jo på en måte seriøse.. osv.osv.

Jeg mener _ikke_ de er seriøse! F*** så vanskelig det skulle være da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...