Gå til innhold

Wig Wam - Tragisk eller konge?


Tobe__

Anbefalte innlegg

WigWam var bare tøv i følge meg, heilt til eg av rein tilfeldi havna på en konsert med de I Gaupne i Sogndal.FAen de var jo konge live da :thumbup:   * fikk tatt alle i hånda* :whistle:

Gaupne i Luster, ikke Gaupne i Sogndal.

 

Var der selv, rocker de da :)

Oioioi stor tabbe der ja. Gaupne i Luster selvfølgelig :blush: Eg som skal opp i Sogndal til høstenå greier :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg de er en ekstremt utvanna Darkness kopi

Litt arti det du sier her. Hvis jeg ikke husker ekstremt feil så starta Wig Wam opp lenge før Darkness kom på plate her i Norge, sannsynligvis også før noen i Norge hadde hørt om dem.

Jeg var sjøl på en av de aller første konsertene til Wig Wam, i Sarpsborg (jeg hjalp til på lys-setting/design), og det er hvertfall 3-4 år siden.

Lenke til kommentar
Litt arti det du sier her. Hvis jeg ikke husker ekstremt feil så starta Wig Wam opp lenge før Darkness kom på plate her i Norge, sannsynligvis også før noen i Norge hadde hørt om dem.

Jeg var sjøl på en av de aller første konsertene til Wig Wam, i Sarpsborg (jeg hjalp til på lys-setting/design), og det er hvertfall 3-4 år siden.

Darkness = god puddelrock kopi/parodi

 

Wig Wam = dårlig puddelrock parodi

 

Har ingenting å si hvem som folk i Norge først hørte om.

Lenke til kommentar

Vel, faktisk synes jeg det totalt motsatte. Fikk aldri sans for The Darkness, selv om jeg alltid har likt 80-talls hard rock/heavy musikk. Wig Wam derimot har faktisk flere tøffe låter synes jeg, og det er noen i gruppa jeg synes stikker seg ut til å være veldig dyktige musikere (gitaristen og vokalisten spesielt, etter min mening).

Lenke til kommentar
har du designa antrekket til vokalisten?....

Det hadde tatt seg ut :!:

 

Nei. Jeg hjalp til med scene lyset. Du vet, den klasen med lyskastere i taket av en konsertscene som blinker og skifter farge under konserten for å lage show og stemning :p

 

Darkness = god puddelrock kopi/parodi.

Wig Wam = dårlig puddelrock parodi.

Har ingenting å si hvem som folk i Norge først hørte om.

Mente ikke å sidestille Darkness og WigWam, ei heller å si hvem som er best.

Ville bare poengtere at WigWam starta opp "først", siden det er så mange som trur at WigWam starta opp for å ri på Darkness bølgen.

 

Har forresten samme holdning til Darkness som til WigWam: Kult på konsert, men ikke i stereo'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...