Gå til innhold

Wig Wam - Tragisk eller konge?


Tobe__

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er blod seriøse

Eh, hva i all verden får deg til å tro det?

 

De skal trossalt slippe et album som heter "667 the neighbour of the beast" eller noe i den dur...

Ja og der og har du parodien, sangen som heterr 667 - the best elns er introen til en annen sang, som forteller om et band som endte opp med å lage verdens beste sang. :D ("The best song in the world")

Lenke til kommentar

WigWam har bra vokal og bra instrumental samt shower på sena, hva mer trenger man? Er ikke akkurat det som gjør en artist til en artist da?

 

Ohhh noes,, de har på seg klær innspirert av 70-80tallet og har druer i boksa :roll:

 

ROCK AND ROLL!!!!!!

 

Edit: Edit.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Digger faktisk Wig Wam jeg. Har alltid likt 80-talls type hard rock/heavy musikk med tøffe riff o.l., Wig Wam har mye bra, og de har (etter min mening) akkurat passe med ironi til at de klarer seg bra. Instrumentalen "The Drop" er noe av det tøffere jeg har hørt på lang tid, gitaristen der har brukbar peiling på hvordan man håndterer gitaren (også ganske tøff solo, Erection...). :thumbup:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Digger faktisk Wig Wam jeg. Har alltid likt 80-talls type hard rock/heavy musikk med tøffe riff o.l., Wig Wam har mye bra, og de har (etter min mening) akkurat passe med ironi til at de klarer seg bra. Instrumentalen "The Drop" er noe av det tøffere jeg har hørt på lang tid, gitaristen der har brukbar peiling på hvordan man håndterer gitaren (også ganske tøff solo, Erection...). :thumbup:

The Drop :dribble: Takk for at du nevnte den, har hørt 1m27sec av den nå og er allerede forelsket :yes:

 

Erection er forresten en remake av Van Halen - Eruption...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...