Gå til innhold

Teamwork i Bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter igjen med inntrykk av at det ikke er ofte at et team ikke spiller som et team. Dette er jo veldig dumt, fordi at et bra lag er jo mildt sagt ekstremt effektivt. Er det noen servere der folk skjønner at dette er bedre og gøyere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du er en god squad leder så kan du selv få laget til å fungere supert :thumbup:

Etter mye stress vel og merke...

Hater idiotene som på liv å død skal stemme deg ut fordi du ikke gjør en god jobb, selv om du stresser for harde livet...når sannheten er at dem ikke engang har joinet et squad :mad:

Skrevet

lite teamwork ja..hvertfall etter det jeg har sett.. på maps som Wasteland og citymaps er teamwork nøkkelen til seier.. mange ganger ser jeg folk surre rundt som hodeløse høner. da trekker jeg meg tilbake på et lunefult hustak og sniper litt..

det er lurt og melde seg inn i klan om du vil spille litt seriøst.

Skrevet
lite teamwork ja..hvertfall etter det jeg har sett.. på maps som Wasteland og citymaps er teamwork nøkkelen til seier.. mange ganger ser jeg folk surre rundt som hodeløse høner. da trekker jeg meg tilbake på et lunefult hustak og sniper litt..

det er lurt og melde seg inn i klan om du vil spille litt seriøst.

Jeg vil helst spille for morro! Teamwork er viktig ja. Og hvorfor joiner ikke alle squads?får dem mer poeng solo? :p

Skrevet (endret)

Flere fordeler å være i squad. Noen er at du kan requeste artillery og supplydrop og at du kan spawne på squad leaders posisjon. Du får ikke mere poeng for lone wolf.

Jeg tror grunnen til at det er vanskelig å spille som et lag er fordi ingen har egentlig gjort det tidligere og når så og si ingen bruker VOIP så blir det vanskelig. Det er også lett for en utlending å joine en squad som består av bare nordmenn men jeg pleier å opprette en squad som heter VOIP Norge slik at folk skjønner at det brukes VOIP og det består mest sann. av nordmenn :)

Endret av überGoliath
Skrevet (endret)
Sitter igjen med inntrykk av at det ikke er ofte at et team ikke spiller som et team. Dette er jo veldig dumt, fordi at et bra lag er jo mildt sagt ekstremt effektivt. Er det noen servere der folk skjønner at dette er bedre og gøyere?

Du sier jo at det ikke er ofte at et team ikke spiller som et team :p

Men jeg skjønner hva du mener, det kan være svært frustrerende med medlemmer av laget som ikke evner eller ønsker å spille som et lag. Det er ekstra frustrerende å være commander da, spesielt hvis det er masse lone wolfs, og de lagene som er aktiv har spillere som er spredd over hele brettet.

Endret av Radial
Skrevet
Har ikke skjønt hvordan jeg skifter navn på squaden jeg :(

da er vi to :dontgetit:

Men joiner alltid en squad og alltid på lederns posisjon med unntak hvis han er et stykke unna og vi skal angripe "den" plassen, så spawner jeg mest sannsynlig nærmest mulig, hvis ikke ledern har en apc.

Men de verste er jo de lederne som venter på fly... da forlater jeg squaden med en gang...

Skrevet
Har ikke skjønt hvordan jeg skifter navn på squaden jeg :(

Tror du kan skifte navn på squaden viss du trykker på custom squad! Nederst der du velger squad eller noe!

Skrevet
Men de verste er jo de lederne som venter på fly... da forlater jeg squaden med en gang...

Sant, har ikke fått spilt mer enn kanskje to timer til nå, men jeg synes fortsatt at demobrettet er det beste.

Synes brettene med fjellsidene og dype daler er utrolig kjedelige :-(

Skrevet

Sant, har ikke fått spilt mer enn kanskje to timer til nå, men jeg synes fortsatt at demobrettet er det beste.

favorittbrettet er jo å være mec i det bykartet hvor usa må storme inn fra sør og mec har alle postene :D

ellers er jo demning kartet morsomt

Skrevet (endret)

favorittbrettet er jo å være mec i det bykartet hvor usa må storme inn fra sør og mec har alle postene :D

ellers er jo demning kartet morsomt

Strike of Karkland + PKM = :love:

Jeg er blitt corporal!!

Endret av Markaren
Skrevet
Christian' date='11/07/2005 : 15:56'] Kan jo låse squad'n slik at en bare aksepterer seriøse teamplayere :)

Hvordan skal de seriøse teamplayerene komme inn i squaden om den er låst???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...