Gå til innhold

Er DU engasjert i spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja sånn kan det gikk. Hadde ledd meg ihjel hadde jeg kommet oppi den situasjonen om jeg var politimann.

MEN - det har seg gjerne sånn at man blir jævlig engasjert om man har invistert litt for mye tid og sjel i et spill. Jeg holdt på å dø av fryd og lykke opptil 54 ganger mens jeg spilte igjennom Zelda: Ocarina of Time. Jeg har knust flere tastatur når jeg har tapt hårfint mot en kompis i Command & Conquer: Generals, og jeg har seriøst tilta totalt i raserianfall over diverse episoder i CS (som forøvrig ikke må spilles av noen, det er et destruktivt spillemiljø med fjortiser som oppfordrer til RL-vold .. hehe)

... så jeg skjønner han jeg :thumbup:

Skrevet

Er jo engasjert, men har ikke knust tastaturet mitt. Men skjermen slår jeg rett som det er :!:

Blir mest diverse gledes- og raseriutbrudd og prating med seg selv. Mye prating med seg selv.

*bestille time hos psykolog*

Skrevet

Senest i går måtte jeg slå hardt ned i madrassen på sengen min. Jeg hadde 60.000 BP i battle arenaen på FFVII, da jeg fant ut at jeg ikke hadde mer GP!

Skrevet
Senest i går måtte jeg slå hardt ned i madrassen på sengen min. Jeg hadde 60.000 BP i battle arenaen på FFVII, da jeg fant ut at jeg ikke hadde mer GP!

Argh, den er kjip! :no:

Er selv veldig engasjert i spill. Ikke så ekstremt som i tilfellet til denne mannen, men nå når jeg spiller Tekken 5 så merker jeg aggresjonen og engasjementet komme i kampene :thumbup:

Skrevet
Er jo engasjert, men har ikke knust tastaturet mitt. Men skjermen slår jeg rett som det er :!:

Blir mest diverse gledes- og raseriutbrudd og prating med seg selv. Mye prating med seg selv.

*bestille time hos psykolog*

Haha.. godt jeg ikke er alene om det :mrgreen: Senest i går slå jeg neven så hardt jeg kunne i stolryggen etter å ha driti meg ut totalt i et spill, og måtte ha noe å dælje løs på. Prøvde å knekke tastaturet, men er blitt veik.. :ermm:

Skrevet

Hvem er vel ikke engasjert i spill :p Kan ikke si at jeg er like engasjert som han fyren der, men i min tid som gamer har rundt et halvt dusin tastatur og en skjerm (ja faktisk :p ) møt sin banemann. (meg for de som ikke skjønte det)

Skrevet

Jeg er også sånn :p Ikke så ille at politiet kommer da riktignok, bor uansett mitt på landet så det er ganske liten sjanse, men kan gå litt hardt for seg enkelte ganger! Ødela bordet en gang :D Også et gammelt kabinett som har hatt det litt tøft. Når et spill får deg til å engasjere deg såpass er det et godt spill synes jeg..

Skrevet (endret)

Flirte godt da eg leste den der ja :p Har prestert å knust tastaturet mitt, tatt knekken på noen få ballmus,knekt databordet,ødelagt skapet,kasta tastaturet ut i kjellerstua(kan umulig vere bra for plug-in på HK) ødelagt stolen min, og bannet til de grader høglytt, men ALDRI fått politiet på døra :tease:

Så ja, vil si eg er engasjert under spillinga mi. HAr roet meg angående tastaturslåinga.

Endret av Mala
Skrevet
Lo meg skakk da jeg leste det :!:

Selv pleier jeg å drømme om spill... hadde en periode der jeg løste quests i Morrowind mens jeg sov, i det siste har det blitt mye Minesveiper :dontgetit:

Er det normalt? :shrug:

Tja spør SkyMarshall om hvilke drømmer som har passert meg igjennom natten, så ska du se dine minsveiper drømmer blekner :!: eller ka sier du Sky :whistle:

Skrevet
Lo meg skakk da jeg leste det :!:

Selv pleier jeg å drømme om spill... hadde en periode der jeg løste quests i Morrowind mens jeg sov, i det siste har det blitt mye Minesveiper :dontgetit:

Er det normalt? :shrug:

Spørs hvordan du definerer normalt. Er det noe som er normalt egentlig? Kommer helt an på deg selv det, hva som er normalt for deg. Du er nok ikke den eneste som drømmer om spill ;)

Skrevet

Får en veldig god følelse hver gang level'n stiger på World of Warcraft, men i samme stund blir jeg fly forbanna når noen ganker meg til de grader.

Ganker = Når flere folk dreper deg igjentatte ganger, eller noe sånt noe =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...