Gå til innhold

Er DU engasjert i spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan man hyle slik av å spille et fotball manager spill?

Han hyler slik at man skulle tro at han ble overfalt.

:dontgetit: :!:

Ja, det var jo det de trudde;)

Skrevet

Jeg blir sint hvis jeg har masse tap på rad i et spill, men jeg er ikke særlig fysisk av meg. Er helst slik at jeg sier faen eller skrur av spillet.

Skrevet

Når jeg taper ( veldig sjeldent :p ) i et spill reagerer jeg alltid. Reaksjonene varier veldig. Er jeg våken og i god form blir det ofte noen gloser, mens når jeg er trøtt pleier jeg bare å mumle "faen" og legge hodet i henda på tastaturet :!: :tease:

Skrevet

Hvis jeg taper, er det greit. Jeg var bare dårligere enn han som wacka meg eller hva enn spillet går ut på. Er jeg ekstremt god i et spill, og taper - så blir jeg regelrett forbanna og knuser gjerne et eller annet som tar støyten for et slag eller to ånn helt spontant. Det gjelder gjerne Command & Conquer: generals.

Men værre blir det ikke!

Skrevet

Om jeg er engasjert i spillene jeg spiller?

Å jada, det kan jeg love deg. Har en del tastatur, blyanter, penner og diverse andre knekkbare ting på lista over ting som ikke har overlevd min spilling.

Bruker også å jevnlig denge knyttneven i borde av fortvilelse når jeg dør eller taper i spill. Er faktisk en fin liten nedsunket grop i pulten der jeg nå har slått en del.

Har også kasta min Inteli mouse rett over rommet og inn i en murvegg med full kraft. Mystisk nok overlevde musa denne behandlingen hele 3 ganger før den takket for seg.

Driver nå med meget aktive pusteøvelser så ikke blodtrykke skal stige i taget når jeg spiller. Virker faktisk, tastatur og musa som jeg har blir snart 1 år, uten skader :p

Skrevet

overreagerte litt med min gamle pc en sen natt for noen år siden.. ble faktisk såpass at jeg tok tak i maskina å heiv den i veggen :ermm:

Maskina overlevde utrolig nok.. men siden jeg fikk de nye delene i posten noen dager etterpå så gikk det vel greit :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...