Snake Eater Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Alle Manager folk er gærne akkurat som han, kjenner flere.
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvordan kan man hyle slik av å spille et fotball manager spill? Han hyler slik at man skulle tro at han ble overfalt. :!:
Mala Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvordan kan man hyle slik av å spille et fotball manager spill?Han hyler slik at man skulle tro at han ble overfalt. :!: Ja, det var jo det de trudde;)
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg blir sint hvis jeg har masse tap på rad i et spill, men jeg er ikke særlig fysisk av meg. Er helst slik at jeg sier faen eller skrur av spillet.
and91 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Når jeg taper ( veldig sjeldent ) i et spill reagerer jeg alltid. Reaksjonene varier veldig. Er jeg våken og i god form blir det ofte noen gloser, mens når jeg er trøtt pleier jeg bare å mumle "faen" og legge hodet i henda på tastaturet :!:
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvis jeg taper, er det greit. Jeg var bare dårligere enn han som wacka meg eller hva enn spillet går ut på. Er jeg ekstremt god i et spill, og taper - så blir jeg regelrett forbanna og knuser gjerne et eller annet som tar støyten for et slag eller to ånn helt spontant. Det gjelder gjerne Command & Conquer: generals. Men værre blir det ikke!
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det tastaturet jeg har nå har gjennomgått mye siden 2001. Tror nok at den bør snart få en vel fortjent ferie.
Bear^ Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Om jeg er engasjert i spillene jeg spiller? Å jada, det kan jeg love deg. Har en del tastatur, blyanter, penner og diverse andre knekkbare ting på lista over ting som ikke har overlevd min spilling. Bruker også å jevnlig denge knyttneven i borde av fortvilelse når jeg dør eller taper i spill. Er faktisk en fin liten nedsunket grop i pulten der jeg nå har slått en del. Har også kasta min Inteli mouse rett over rommet og inn i en murvegg med full kraft. Mystisk nok overlevde musa denne behandlingen hele 3 ganger før den takket for seg. Driver nå med meget aktive pusteøvelser så ikke blodtrykke skal stige i taget når jeg spiller. Virker faktisk, tastatur og musa som jeg har blir snart 1 år, uten skader
Cultofluna Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 overreagerte litt med min gamle pc en sen natt for noen år siden.. ble faktisk såpass at jeg tok tak i maskina å heiv den i veggen Maskina overlevde utrolig nok.. men siden jeg fikk de nye delene i posten noen dager etterpå så gikk det vel greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå