Gå til innhold

Har du noengang gått før filmen var ferdig...

maradona

Anbefalte innlegg

Skrevet

... på kino?

Den første og foreløbig siste gangen jeg gjorde det var på klassetur for noen uker siden, da jeg så Spongebob the movie på svenskebåten... :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra Kristin Lavransdatter for en del år siden. Den åpnet med ei kjærring som grein, og etter tre kvarter var det fortsatt noen som grein, så da fikk det væra nok!

Skrevet

Bridget Jones...siden jeg hverken er utstyrt med puppestell, bever eller pms var ikke den noe for meg. Holdt ut i over en time, men da ble smertene så ille at jeg ikke holdt ut lenger.

Og ja, så var det en film jeg ikke husker navnet på med Johnny Depp og en til som narkomane journalister....

Skrevet

Det har jeg aldri gjort. Jeg betaler ikke for en dårlig film. Men selvsagt har jo noen vært dårlige, men unødvendig å gå når man har betalt penger.

Skrevet
Kan ikke, da kinoen er låst, og vakten er umulig å finne

Det går fint når man er på kino på svenskebåten, og når de andre som er der går iklassen din! :)

Skrevet (endret)
Og ja, så var det en film jeg ikke husker navnet på med Johnny Depp og en til som narkomane journalister....

Gikk du fra Fear and Loathing in Las Vegas?! :ohmy:

Endret av miCro
Skrevet

Jeg gikk fra askepott da jeg var liten sammen med foreldrene mine fordi jeg kjeda meg sånn at jeg satt og skreik og hyla :p

Skrevet
Kan ikke, da kinoen er låst, og vakten er umulig å finne

Kan du ikkje gå på do eingang? :shrug:

Er ikke kinosalen som er låst, men bygget...

Skrevet

Jeg gikk fra "Heldiggrisen Babe - i byen" da jeg var rundt 10 år gammel. Det er den eneste gangen jeg har gått fra en film, og kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Har jeg først betalt kan jeg like godt sitte der til slutten og prøve så godt jeg kan å engasjere meg i filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...