Gå til innhold

Har du noengang gått før filmen var ferdig...


maradona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk, og gikk..

 

Jeg forlot Star Wars (SE) - The Empire Strikes Back på kino etter 10 minutter til et kvarter, eller noe..

 

Det var klassetur til Østerike i '96, eller '97, jeg gikk på vgs. Og på kinoer i Østerike får man kjøpt øl (i hvert fall den vi var på). Og dette var jo litt seint på kvelden, og vi hadde drukket fra morgenen av, og det stoppet ikke når vi kom til kino. Det var meg, noen kamerater og noen østerikere.. Husker at vi hadde kjøpt en STOR popcorn-bøtte, som jeg bare ønsket at var tom så jeg kunne bruke den som spybøtte, for jeg orket ikke å reise meg.. Saken var at den dumme bøtta aldri ble tom, og jeg måtte innse at å reise seg og komme seg ut og på dass var eneste løsning.. I mellomrommet mellom kinoen og inngangshallen så spøy jeg, og når jeg gikk bort til disken for å spørre om noe til å tørke opp etter meg, så spøy jeg igjen.. Jeg ble anbefalt å ta en tur til dassen.. Der sovnet jeg.. Lå med hele trynet klesst oppå dassringen; den alle sitter med rumpene bar og gjør sitt.. I 2 timer, så lenge filmen varte. Og en halvtime etter det igjen.. For, først hadde de sett etter meg når filmen var ferdig, men jeg reagerte ikke, så de måtte hente meg igjen..

 

Dette var en søndag, og vi kom en lørdag. Det var en slik tur at vi besøkte ei klasse og bodde hos de elevene, og de igjen bodde hos oss når de var i Norge. Uansett, mandag, som var "første skoledag", og første dagen vi ordentlig skulle bli kjent; så satt vi i 2 ringer, med stolene vendt mot hverandre, og skulle presentere oss for hver enkelt i noen minutter, før vi rullerte videre.. Så godt som ALLE av de østeriske elevene måtte kommentere og spørre om det var jeg som sovnet på dass, og slikt.. :blush:

 

Velvel.. Det ble en historie om noe annet, men det svarte jo på trådens opprinnelige spørsmål! Jeg gikk, ja, men ikke helt frivillig! Star Wars er jo KONGE!! :love:

Lenke til kommentar

Hm...Nei.

Har som prinsipp å ikke gå før filmen er ferdig, for da vet jeg iallefall hva filmen handla om.

 

 

Men det var en annen gang, jeg burde ha gått.

Husker ikke hva filmen heter, men det var en science-fiction film som jegh og brodern gikk på.

Filmen var kjedelig i starten, og det endte med at jeg og brodern sovna, og ble vekket av han vakten når filmen var ferdig.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Hm...Nei.

Har som prinsipp å ikke gå før filmen er ferdig, for da vet jeg iallefall hva filmen handla om.

 

 

Men det var en annen gang, jeg burde ha gått.

Husker ikke hva filmen heter, men det var en science-fiction film som jegh og brodern gikk på.

Filmen var kjedelig i starten, og det endte med at jeg og brodern sovna, og ble vekket av han vakten når filmen var ferdig.

:thumbdown:

Star Wars? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...