Gå til innhold

Har du noengang gått før filmen var ferdig...


maradona

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort det, men var en hårsbredd fra å gå under Alexander. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter :no:

Eneste grunnen til at jeg ikke dro er fordi jeg er såpass historie interessert at jeg følte at den "måtte" sees...

 

Ble nesten bedt om å forlate lokalet da jeg så Dodgeball, fordi jeg lo så jeg grein i 1 og en halv time. Herremann for en fantastisk arti film, ser den hele tiden :thumbup:

 

btw: Både SW3 og Danser med ulver er jo konge!

Endret av Imposter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, med foreldrene mine når jeg var 9-10 år. Kan ikke huske navnet på filmen, men det var noen sugne greier. Hele filmen gikk ut på at man så noen tegnede skygger snakket sammen, og alle stemmene var spilt inn av samme person. Filmen hadde faktisk en pause, hvor vi kunne snakke sammen osv. (!) Da gikk vi.

Lenke til kommentar
Ja, med foreldrene mine når jeg var 9-10 år. Kan ikke huske navnet på filmen, men det var noen sugne greier. Hele filmen gikk ut på at man så noen tegnede skygger snakket sammen, og alle stemmene var spilt inn av samme person. Filmen hadde faktisk en pause, hvor vi kunne snakke sammen osv. (!) Da gikk vi.

:blink:

Lenke til kommentar

Har lært av fattern jeg, om filmen er dårlig, SOV! (pappa sov riktignok igjenom mesteparten av ringeness herre og skulle hatt deng for det men uansett edit:det er jo ikke den eneste da:p)

Det er sinnsykt digge seter på noen kinoer skjønner dere :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...