Gå til innhold

Har du noengang gått før filmen var ferdig...


maradona

Anbefalte innlegg

Holdt på å gå eller lukke øynene når jeg så "Der Untergang"

 

Det var sinsykt kvalm, men anbefaler å se den. :yes:

Har kun sett noen klipp fra filmen og ble kvalm nok av det. Har egentlig ikke mannet meg opp til å se den enda, men anbefalingen din er notert. Går ut fra at det kanskje er sunt å få med seg denne, kvalm eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først må jeg si at det er mange her som har godt under meget gode filmer , men men smaken er som baken :p

 

 

personleig har jeg sluttet og gå på kino , er atids masse fjortiser som stter der og taster og snakker i mobiltelefonene !! og så prater di med hverandre ol

 

sist jeg var på kino var under conctantine , dama hadde overtalt meg til og bli med , ente med at jeg sparka etter no fjortis jenter som satte forran meg ,hadde ikka dama stoppa foten min tenker jeg noen hadde holdt kjeft resten av filmen.

 

har og forlatt kinoen pga samme problem .

Lenke til kommentar
Holdt på å gå eller lukke øynene når jeg så "Der Untergang"

 

Det var sinsykt kvalm, men anbefaler å se den.  :yes:

Har kun sett noen klipp fra filmen og ble kvalm nok av det. Har egentlig ikke mannet meg opp til å se den enda, men anbefalingen din er notert. Går ut fra at det kanskje er sunt å få med seg denne, kvalm eller ikke.

kvalm? :dontgetit:

Der Untergang er en knallbrfa film som jeg anbefaler alle å se! :yes:

Lenke til kommentar
Holdt på å gå eller lukke øynene når jeg så "Der Untergang"

 

Det var sinsykt kvalm, men anbefaler å se den.  :yes:

Har kun sett noen klipp fra filmen og ble kvalm nok av det. Har egentlig ikke mannet meg opp til å se den enda, men anbefalingen din er notert. Går ut fra at det kanskje er sunt å få med seg denne, kvalm eller ikke.

kvalm? :dontgetit:

Der Untergang er en knallbrfa film som jeg anbefaler alle å se! :yes:

Det var jo ganske kvalmt når folk stappet pistoler inn i munnen og fyrte av slik at du kunne se følgende.

 

Du hørte skrik HELE tiden.

 

Du så en doktor som sagde av armer og bein og la i en skål for å hjelpe den stakkars pasienten.

 

Du så en mor som måtte a livet av sine 7 barn

 

Kvalm? Neeida (ironisk)

Lenke til kommentar
Aldri gått ut fra kinosalen, utenom for å lette på trykket ;)

Jeg har faktisk ikke gjort det engang. Aldri forlatt en kinosal før filmen har vært ferdig. De filmene jeg ser på kino pleier å være god (The Hulk var et unntak), så jeg har aldri følt behovet for å gå (såvidt jeg kan huske).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Moulin Rouge (Ble dårlig)

Bend It Like Beckham (kjeeedelig)

 

Ellers pleier jeg å sjekke litt filmene jeg går og ser før jeg går..

Lenke til kommentar
Ble nesten bedt om å forlate lokalet da jeg så Dodgeball, fordi jeg lo så jeg grein i 1 og en halv time. Herremann for en fantastisk arti film, ser den hele tiden :thumbup:

..hva mener du; "nesten bedt" ? :)

De to kompisene jeg satt mellom som angivelig begynnte å bli litt flaue :p

Var selvfølgelig mest på tull da..

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Aldri gått fra en spillefilm, men gikk fra en dokumentar da jeg var på Amsterdam International Documentary Festival. Den omhandlet borgerkrigen i Sierra Leone, som bla.a viste vanvittig brutale arkivklipp av barn som ble voldtatt av soldater, folk som ble skutt i hodet og avkapping av hender. En ting er å se dette på snuff-sider, men i en gigantisk kinosal med tilsvarende lyd, så ble det hele en kvalmende opplevelse. Det hele starter med en mann som ligger såret på bakken og bort kommer en soldat og skyter han i huet med AK, slik at hele kraniet revner. Folk gisper av sjokk og forsvinner gradvis ut av salen. Ok, fint virkemiddel for å vekke interesse, men når hvert av klippene bare blir verre og verre, så måtte jeg bare ut. Aldri vært så uggen noen gang.

Lenke til kommentar

Filmen ble stoppet av politiet en gang, da de lette etter noen personer. Filmen ble stoppet helt, og vi måtte komme tilbake senere, for å starte å se filmen på nytt. Politiet fant heller ikke de de lette etter...

 

Ellers var det en kinesisk film på kino for en del år siden, skjønte absolutt ikkeno, og gikk ca halveis i filmen.

Lenke til kommentar
Aldri gått fra en spillefilm, men gikk fra en dokumentar da jeg var på Amsterdam International Documentary Festival. Den omhandlet borgerkrigen i Sierra Leone, som bla.a viste vanvittig brutale arkivklipp av barn som ble voldtatt av soldater, folk som ble skutt i hodet og avkapping av hender. En ting er å se dette på snuff-sider, men i en gigantisk kinosal med tilsvarende lyd, så ble det hele en kvalmende opplevelse. Det hele starter med en mann som ligger såret på bakken og bort kommer en soldat og skyter han i huet med AK, slik at hele kraniet revner. Folk gisper av sjokk og forsvinner gradvis ut av salen. Ok, fint virkemiddel for å vekke interesse, men når hvert av klippene bare blir verre og verre, så måtte jeg bare ut. Aldri vært så uggen noen gang.

Hva heter filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...