Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell før det blir "sykt"?


cheeplix

Anbefalte innlegg

Møtte en jente som var 15 år gammel som var sammen med en gutt på 23. Jeg tenkte automatisk "han må jo være den verste taperen." Hun var ikke spesielt moden heller. Jeg lurer på hva dere mener om aldersforskjell mellom to som er sammen. Hva er ok? Hvor går grensen?

 

Er klar over at det er umulig å gi et fasitsvar da det kommer an på personene, men hvor går maksgrensen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det burde være mer enn 2 år mellom et par til de passerer i allefall 18 år.

 

Jeg mener at så lenge et par har det bra sammen, er ikke aldersforskjellen så viktig.

Straks aldersforskjellen er slik at forholdet er ulovlig blir det straks viktig.

 

Jeg har en venninne på 16 år som har en type på 24, de ble i lag for 2 år siden. Patetisk spør du meg.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

En ekskompis av meg jobbet som lærer på en ungdomsskole og var sammen med en elev i 10. klasse. Han var 21 på den tida.

 

Det synes jeg var veldig upassende. Senere i livet er ikke 5-6 år en aldersforskjell i det hele tatt. Men så tidlig at jenta går på ungdomsskolen, da synes jeg det er en ganske vesentlig aldersforskjell.

Lenke til kommentar
En ekskompis av meg jobbet som lærer på en ungdomsskole og var sammen med en elev i 10. klasse. Han var 21 på den tida.

 

Det synes jeg var veldig upassende. Senere i livet er ikke 5-6 år en aldersforskjell i det hele tatt. Men så tidlig at jenta går på ungdomsskolen, da synes jeg det er en ganske vesentlig aldersforskjell.

Var han lærer på samme skole som hun gikk på? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg syns synd på gammle, rike, døende menn da, som blir lurt av unge piker. :hrm:

Hey, well, det er ikke sikkert det kun er de gamle mennene det er synd på, for å si det slik. Det avhenger av ståsted (pun unavoidable). Da gamle, døende mennene får det de ønsker, og syns sikkert det er en fin byttehandel de har fått i stand.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner også en som jobbet som lærer på en ungdomskole og ble sammen med ei i 10. klasse. Men han var 19 år da. Alikevel teit synes jeg..

 

Har ei vennine som er sammen med en på 25 ( hu er atten) og vet at det funker kjempebra. Men så er hu ganske voksen av seg. De har vært sammen i et og et halvt år..

 

Har ei annen vennine( også på atten) som er sammen med en som jeg ikke er helt sikker på alderen til men det er mellom 23 og 26. Og de har snart vært sammen i fire år ( må innrømme at ejg synes det var ganske sykt da de ble sammen og hu var snart femten og han over tjue..) Men han er veldig barnslig og det er egentlig hu og.

Lenke til kommentar

Altså, jenter i ungdomsskolen er 14is.

Da gjelder ikke det med at jenter er ofte mer modne enn gutter.

 

Jeg er 15, går i 9 klasse, henger bare med folk som er eldre enn meg selv, henger faktisk med læreren min som er 24... Jeg er relativt mer moden enn alle i klassen min.

 

Om jeg kunne blitt sammens med en person på 20år...

Det hadde gått bra i en kort periode, men så henger jenta på 20år med sine folk, så henger jeg med mine folk.

 

Antagelig er sex livet heller ikke den store tingen, modenheten i en 15årig gutt kan antagelig ikke måle opp mot en 20årig kvinne.

 

Det hadde antagelig gått dritt etter 2-6mnd. Men om personene kunne gå sammen, så ser jeg ikke noe problem i hvilken alder, bare dem passer sammen, det blir jo ekkelt med en pen brunette på 18, og en gammel grå håra ekkel mann på 69år da.

 

Bestemor er 65, Bestefar er 78... :cool:

Skuller gjerne hatt en jente på 17-18år jeg ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...