Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell før det blir "sykt"?


cheeplix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt.

Det er ja.. Hmm.. finnes ikke ord, min egen far er liksom 40, det er bare sykt, åpenbart feiler det jo fyren noe, man skal jo finne noen på sin egen alder, er det ikke hjernen som bestemmer det da?

Lenke til kommentar
Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene

Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst.

 

ontopic: så lenge de er over 16 så er det greit for meg.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene

Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst.

Word!

 

Jenter er ikke mer modne. De prøver bare hardere å være veslevoksene.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst.

Dette er helt sant, at folk flest ikke skjønner det vet jeg ikke.

Jenter kommer i puberteten tidligere enn gutter, er ikke dette kun anatomisk da?

Synes at de fleste 15 år gamle jenter ikke er smartere eller kan ta mer ansvar enn gutter, og de er minst like barnslige som gutter på sin egen alder.

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar

Jenta alder - gutte alder går alltid denne veien(altså jente<gutt)

 

14 - 16

15-17

16-19

17-21

18-23

19-25

20-27

21++++

 

Så lenge jenta er under 20år synes jeg det bør gå visse grenser... Men selvfølgelig det finnes grader av modenhet osv. Men det skumle er et lite mentalt overgrep fra guttens side når forskjellene blir for ille...

Lenke til kommentar

Hei! Leste istad om noen som var "forelska' i læræ'n (å-å-å, forelska i læræ'n)". Disse var også sammen. Tipper eleven gjorde det bare av en eneste grunn. Å få bedre karakterer. Dette kalles "skolehore" og er ekkelt! For de som ikkje har skjønt det; man skal ikkje henge sammen med læreren sin på fritiden og ta "ekstratimer".

Lenke til kommentar
Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene

Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst.

 

ontopic: så lenge de er over 16 så er det greit for meg.

kunne ikke vert mer enig.

eller faktisk er vel heller jenter i ungdomskole alder mer barnslige sånn generelt

Lenke til kommentar

Ingen som planlegger å finne seg en gutt/jente som er yngst mulig! Blir man forelsket så blir man forelsket! Selvfølgelig så finnes det visse grenser :yes: Viss det funker for paret så syns ikke jeg at andre skal blande seg inn. Min menig er at man skal ikke kaste bort en sjanse til å ha det godt ;) Lever ikke evig desverre :(

Endret av smoke605
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...