Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OC 1.6/400 til 2.13/533 i laptops med i915 chipset er noe alle gjør med stort sett vellykket resultat. Fine og greie instruksjoner for dette finner du på notebookforums.com, søk etter pinmod.

 

Jeg har en 1.86/533 i min Dell 9300 notebook, selger den og kjøper en 1.6 til samme prisen og får 2.13. Genialt.

Lenke til kommentar
Får du ikke stilt høyere vcore på hovedkortet, eller blir den ustabil da? Den er jo ganske lav...

Grattis med flotte resultater Stoolman!!!!

 

Ser at kjøleren jeg bygget til deg gjør jobben bra :)

 

Skal ned å jobbe videre med din GPU kjøler nå. Håper å ha den klar til i morgen :)

 

ny-unit-005.jpg

 

Med denne på GFX så kan jeg garantert ønske deg velkommen til 40k klubben :)

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke s¨å ille som man skulle tro.. Ca 5000 for kjøleren (moddet prommie), 1200 for hk, 2500 for prosessor, 3800 for skjermkortet, ca 1500 for det ene settet minne (EB) mens de andre brikkene (mushkin) ikke er mine og er så bra at de er ubetalelig..ca kr 400 for en rambooster, kr 1000 for psu, og ca kr 500 for diverse isolasjonsmateriale.. (armaflex o.l)

 

Så alt i alt, ikke så ille..Dette oppsettet er ikke montert i kabinett.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke s¨å ille som man skulle tro.. Ca 5000 for kjøleren (moddet prommie), 1200 for hk, 2500 for prosessor, 3800 for skjermkortet, ca 1500 for det ene settet minne (EB) mens de andre brikkene (mushkin) ikke er mine og er så bra at de er ubetalelig..ca kr 400 for en rambooster, kr 1000 for psu, og ca kr 500 for diverse isolasjonsmateriale.. (armaflex o.l)

 

Så alt i alt, ikke så ille..Dette oppsettet er ikke montert i kabinett.

Syntes dét hørtes ille nok jeg men :innocent:

Lenke til kommentar

Da fikk jeg akkurat en hyggelig nyhet.. mpx.no sponser jeg med et skjermkort og en Pentium M 770 som går stock på 2,13ghz.. feite greier,,

Har stor tro på det Club 3D kortet som jeg får.. De kortene klokker vannvittig bra.. Har nå hatt 5 forskjellig kort av det merket og alle har klokket svinaktig bra.. På X800XT PE kortet greier jeg nå 600 på minnet MED ramtweaks.. Det er det ikke mange kort som greier uten voltmod..

 

Følg med for mer galskap...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...