Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?


Anbefalte innlegg

Får ikke til streetracing med lowrider.. noen tips?

Har ikke fått det helt til jeg heller. Hva har du problemer med? velter bilen? IKKE monter hydraulikk. det gjør handlinga værre. er du ikke rask nok? NITRO, min venn.

Endret av sBn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med at bilen er noe herk å kjøre generelt :p finner meg bare den nermeste og beste og kjører.. kanskej jeg skal pimpe den litt? Sliter forøvrig med at de idiotene som forsvarer "hooden" springer langt faenvold når jeg tar over og når jeg prøver å få tak i dem så de kan skytes så får jeg failed fordi jeg sprang vekk fra warzone.. hallo?! mongo AI

Lenke til kommentar

hei.

 

jeg er på det oppdraget der du skal ta noen mexicanske folk i et gang møte de har,men de stikker av på et tåg og jeg og thjukken må følge etter...jeg har gjort det mangen ganger men thjukken suger og skyte..bommer hele tida...og jeg er nermt tåge hele tia....tips??? i dying... :cry:

Lenke til kommentar
hei.

 

jeg er på det oppdraget der du skal ta noen mexicanske folk i et gang møte de har,men de stikker av på et tåg og jeg og thjukken må følge etter...jeg har gjort det mangen ganger men thjukken suger og skyte..bommer hele tida...og jeg er nermt tåge hele tia....tips??? i dying... :cry:

Kjør opp til siden av lokomotivet og hold deg der så skal det gå bra.

Lenke til kommentar
hei.

 

jeg er på det oppdraget der du skal ta noen mexicanske folk i et gang møte de har,men de stikker av på et tåg og jeg og thjukken må følge etter...jeg har gjort det mangen ganger men thjukken suger og skyte..bommer hele tida...og jeg er nermt tåge hele tia....tips??? i dying... :cry:

Det som er trikset er å holde seg til høyre for sporet (ikke sporet toget går på, men det til høyre for det. Hvis du er for nærmt vil "thjukken" treffe toget i stedet for bad guysen.

 

 

Jeg har ikke råd til sånne offesielle guider.

 

Men uansett. Gjengområdene er GÆRne. Jeg blir angrepet hele tida, det begynner å bli kjipt. Hva kan jeg gjøre? Vente? Ta over alle de andre?

 

Peace jens

Hvis gjengområdene dine blir angrepet er det bare å lagre, så er problemet løst. Dette gjelder også hvis du begynner å gå tom for liv eller du har purken etter deg.

 

 

 

Noe jeg også: Jeg har fult i stamina, fult med muskler. Drit kule klær, totoveringer og sånt, men respekten er i nesten null

Respekt får du av masse forskjellig; å samle inn tags, å klare oppdrag, osv osv. Å gå med tøffe klær vil hjelpe, men uansett hva du går med må du klare oppdrag og andre ting for å få respekt.

edit: Klær gjelder for 4% av respekten.

 

 

Noen som har no tips til hvordan jeg skal få MAD DOGS rymbook. Det er så vannskelig å drepe de vaktene ass.

Gå ned i krypemodus (trykk "c"), høyreklikk mens du ser på den første vakten og gå sakte mot ham, og venstreklikk for å stikke kniven i halsen. Deretter går du til bassengrommet, venter til vakten er i det hjørnet rett til høyre for deg når du ser mot bassenget, og beveger deg sakte bak ham. Du trenger ikke drepe ham, det kan du ta på veien ut. I det neste rommet venter du til du får beskjed om å gjemme deg, stikker inn i et av de to rommene og venter i skyggene til vakten står i ro. Deretter er det bare å gjøre som du gjorde med den første vakten (men pass på at vakt nummer 2 ikke ser deg, hvis du valgte å ikke drepe ham.

Løp til det neste rommet, snik deg (trykk "c") forbi bartenderen og mannen i sofaen, ta body armour, gjør som med vakt 1 og ta boken. Deretter går du ikke i rommet der du fant body armour og venter på vakten, og gjør som du gjorde med den første vakten. Det samme kan du gjøre med vakten som venter i nærheten av mannen som spiller playstation. Snik forbi playstation-mannen og bartenderen, bruk silenced pistol på de neste vaktene (det er vel 2 hvis jeg husker riktig) og kom deg hjem.

Piece of pie :)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Huff.

 

Jeg er på siste story-oppdrag. End of the line er det vel den heter. Det er så sykt irriterende, skjønner ikke at et spill kan gjøre meg så sur.

 

Først er det 15 minutter med skyting som er relativt enkelt, men guds kjedelig å gjøre gang på gang. Så 3 minutter kjøring, før den lille vanskelige filletingen skjer. Der skal man ta i mot Sweet i bilen.

 

Vet ikke om det er så mange hint jeg kan få, men har vært for nærme brannbilen 4 ganger nå. Sykt irriterende å spille i 20 minutter bare for å få Mission Failed på en liten tullete ting.

Lenke til kommentar
Huff.

 

Jeg er på siste story-oppdrag. End of the line er det vel den heter. Det er så sykt irriterende, skjønner ikke at et spill kan gjøre meg så sur.

 

Først er det 15 minutter med skyting som er relativt enkelt, men guds kjedelig å gjøre gang på gang. Så 3 minutter kjøring, før den lille vanskelige filletingen skjer. Der skal man ta i mot Sweet i bilen.

 

Vet ikke om det er så mange hint jeg kan få, men har vært for nærme brannbilen 4 ganger nå. Sykt irriterende å spille i 20 minutter bare for å få Mission Failed på en liten tullete ting.

Hmm er bare å "Kræsje" i baken på brannbilen så faller sweet ned.

Lenke til kommentar
Får ikke til streetracing med lowrider.. noen tips?

Har ikke fått det helt til jeg heller. Hva har du problemer med? velter bilen? IKKE monter hydraulikk. det gjør handlinga værre. er du ikke rask nok? NITRO, min venn.

Kan man ta en hvilken som helst bil å få den stylet om til en lowrider? Jeg dreit meg skikkelig ut på det oppdraget, bilen tok fyr å greier, så nå vet jeg ikke hvor jeg skal finne en ny.. Dessuten er oppdraget helt umulig, har null kontroll på bilen, pluss at han jeg kjører dit med (CV ett eller annet?) kjører som en idiot og er i veien for meg hele tiden! Blir gal av dette missionet! Har ikke prøvd med nitro enda da, mulig det hjelper?

Lenke til kommentar

Lurer selv på et oppdrag! Husker ikke hva det het, men…

Jeg er i San Fierro og får i oppdrag å snipe en man. Jeg må først hente riflen, så deretter følge toget til Los Santos som mannen skal. Jeg får også beskjed om å følge mannen som setter seg inn i drosjen, men da får jeg ”Mission Failed”

Lenke til kommentar
Lurer selv på et oppdrag! Husker ikke hva det het, men…

Jeg er i San Fierro og får i oppdrag å snipe en man. Jeg må først hente riflen, så deretter følge toget til Los Santos som mannen skal. Jeg får også beskjed om å følge mannen som setter seg inn i drosjen, men da får jeg ”Mission Failed”

Når han går av toget må du følge etter til fots. Men hold avstand slik at han ikke oppdager deg.

 

 

 

Noen som kan hjelpe meg med mitt problem litt lenger opp på siden?

Lenke til kommentar
Lurer på hvilke sideoppdrag som må tas for å få åpnet import/export-oppdraget. Og får heller ikke kjøpt Wang Cars. Er nå tilbake i Los Santos og sliter med Harrier-oppdraget...

 

Any clues?

Harrier-oppdraget er vel et av de siste? Hvordan har du kommet dit uten å kjøpe Wang Cars og uten å ha unlocka import\export? Trodde de var en del av storymoden jeg.

Lenke til kommentar
Lurer på hvilke sideoppdrag som må tas for å få åpnet import/export-oppdraget. Og får heller ikke kjøpt Wang Cars. Er nå tilbake i Los Santos og sliter med Harrier-oppdraget...

 

Any clues?

Harrier-oppdraget er vel et av de siste? Hvordan har du kommet dit uten å kjøpe Wang Cars og uten å ha unlocka import\export? Trodde de var en del av storymoden jeg.

Nei, Wang Cars er ikke en del av hovedstoryen (det er heldigvis ikke zero heller). Tror du må fullføre alle missions i garasjen i Doherty. Da vil Wang Cars være til salgs og etter du kjøper eiendommen vil det være flere missions i fra garasjen som til slutt åpner opp for import/export.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...