Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?


Anbefalte innlegg

Hmm er bare å "Kræsje" i baken på brannbilen så faller sweet ned.

Har du prøvd dette? Har lest at man _ikke_ skal det.

 

Saken er jo at Sweet skal falle ned i min bil.

Første gang kjørte jeg under sweet og ventet på at han skulle falle.

 

Falt gjorde han, og landet på bilen min også. Men han bare fløy over bilen som et såpeflak og landet på veien.

 

Neste gang hadde jeg bedre fart og kjørte rett i brannbilen selv om det enda var 5-6 sekunder før sweet falt.

 

Akkurat når jeg kræsjet i bilen ble det en cutscene som viste at han falt ned i bilen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gang kjørte jeg under sweet og ventet på at han skulle falle.

 

Falt gjorde han, og landet på bilen min også. Men han bare fløy over bilen som et såpeflak og landet på veien.

 

Neste gang hadde jeg bedre fart og kjørte rett i brannbilen selv om det enda var 5-6 sekunder før sweet falt.

 

Akkurat når jeg kræsjet i bilen ble det en cutscene som viste at han falt ned i bilen min.

Okay. Det er jo litt rart, har som sagt lest at man ikke skal det. Sweet faller også alltid ned bak bilen min, altså er jeg for nærme og ikke for langt i fra.

 

Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Nei, Wang Cars er ikke en del av hovedstoryen (det er heldigvis ikke zero heller). Tror du må fullføre alle missions i garasjen i Doherty. Da vil Wang Cars være til salgs og etter du kjøper eiendommen vil det være flere missions i fra garasjen som til slutt åpner opp for import/export.

Problemet er at jeg har tatt alle missions fra garasjen i Doherty. Kan likevel ikke kjøpe Wang Cars...

 

Men husker jeg ignorerte et oppdrag fra Cesar om å kapre en courier eller noe. Tok det første av disse, men ignorerte det andre. Kapre motorsykkelkurerer tror jeg det var. Var mer opptatt med andre oppdrag.

 

Men Cesar sluttet å ringe, så hvordan skal jeg nå få tatt disse oppdraga?

Lenke til kommentar
Men husker jeg ignorerte et oppdrag fra Cesar om å kapre en courier eller noe. Tok det første av disse, men ignorerte det andre. Kapre motorsykkelkurerer tror jeg det var. Var mer opptatt med andre oppdrag.

 

Men Cesar sluttet å ringe, så hvordan skal jeg nå få tatt disse oppdraga?

Disse oppdragene var bare for å tjene litt penger, og egentlig ikke noe oppdrag. Umulig å ta nå, ettersom du har drept alle som hadde med det å gjøre :) Hehe..

Lenke til kommentar

Disse oppdragene var bare for å tjene litt penger, og egentlig ikke noe oppdrag. Umulig å ta nå, ettersom du har drept alle som hadde med det å gjøre :) Hehe..

Likevel sitter jeg da nå med skjegget fullt av postkasser. Har ett oppdrag igjen i storyen, men Wang er fortsatt stengt, og import/eksport er uaktuelt.

 

Please help!

Lenke til kommentar

hmm, holder på et oppgrad, men det er veldig vanskelig syns jeg, Speed og en dame krangler i intro movien, så skal jeg hente en bil med hydraulikk, også skal jeg "lowride" med Eses folka, men hvordan "lowrider jeg", har prøvd å hoppe, trykke caps lock etc...

Endret av Nubby07
Lenke til kommentar

Disse oppdragene var bare for å tjene litt penger, og egentlig ikke noe oppdrag. Umulig å ta nå, ettersom du har drept alle som hadde med det å gjøre :) Hehe..

Likevel sitter jeg da nå med skjegget fullt av postkasser. Har ett oppdrag igjen i storyen, men Wang er fortsatt stengt, og import/eksport er uaktuelt.

 

Please help!

Har du tatt bil-lappen? Altså fått minst bronse på alle testene?

 

Jeg _vet_ ikke, men umiddelbart etter at jeg tok lappen (var ferdig med alle obligatoriske oppdrag) ble jeg oppringt og så kunne jeg kjøpe Wang.

Lenke til kommentar
hmm, holder på et oppgrad, men det er veldig vanskelig syns jeg, Speed og en dame krangler i intro movien, så skal jeg hente en bil med hydraulikk, også skal jeg "lowride" med Eses folka, men hvordan "lowrider jeg", har prøvd å hoppe, trykke caps lock etc...

Mener du DDR-oppdraget, der du skal hoppe i takt med musikken? Jeg tror det er numpad 8, 4, 6 og 1 du skal bruke, men du kan bytte på dette i Options.

Lenke til kommentar
hmm, holder på et oppgrad, men det er veldig vanskelig syns jeg, Speed og en dame krangler i intro movien, så skal jeg hente en bil med hydraulikk, også skal jeg "lowride" med Eses folka, men hvordan "lowrider jeg", har prøvd å hoppe, trykke caps lock etc...

Mener du DDR-oppdraget, der du skal hoppe i takt med musikken? Jeg tror det er numpad 8, 4, 6 og 1 du skal bruke, men du kan bytte på dette i Options.

Ja det er det, nå vet jeg hvordan man gjør det men jeg klarer det ikke, noen som kan være så snill å hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Sliter med et oppdrag da jeg har med Catalina og skal robbe en bank.

Sprenge døra og sprenge safen så kommer det fult av polti men kommer fint fra de men får ikke opp noe hvor jeg skal.

Skal jeg knerte alle polti som følger etter før det skjer noe?

Stikk ut og drep alt av purk. Etterhvert vil to politimenn på motorsykkel komme, de skal skytes, og dere stikker av.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Damn det oppdraget der du skal danse til musikken på stranda er skipt. Er veldig vanskeligt og vurderer sterkt å legge GTA på hylle. :p Noen som har tips. Forøvrig så lagger det noe i hel***, (lettere sagt) alt går i slow motion akkurat på dette oppdraget under dansingen. Skal det være slikt? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er merkelig med Life's a Beach-oppdraget; enkelte sliter, mens andre (bl a meg) klarer 2-3x den nødvendige summen hver gang. Pass på at du bruker de korrekte knappene, sett gjerne grafikken ned på det laveste hvis det hakker og prøv å få timingen riktig (se hvor pilen var når du fikk poeng, det er vel et fjerdedelssekund før den er i midten av sirkelen).

Lenke til kommentar
Damn det oppdraget der du skal danse til musikken på stranda er skipt. Er veldig vanskeligt og vurderer sterkt å legge GTA på hylle. :p Noen som har tips. Forøvrig så lagger det noe i hel***, (lettere sagt) alt går i slow motion akkurat på dette oppdraget under dansingen. Skal det være slikt? :hmm:

Det er bugs.

 

Måten jeg ordnet det på var å sende savegamet min til en snill person som gjorde oppdraget for meg og sendte savegamet tilbake. Sannsynligvis eneste løsning for de som sliter med bugen.

Lenke til kommentar
Det er merkelig med Life's a Beach-oppdraget; enkelte sliter, mens andre (bl a meg) klarer 2-3x den nødvendige summen hver gang. Pass på at du bruker de korrekte knappene, sett gjerne grafikken ned på det laveste hvis det hakker og prøv å få timingen riktig (se hvor pilen var når du fikk poeng, det er vel et fjerdedelssekund før den er i midten av sirkelen).

Det er ikke noe poeng i å sitte og nistirre etter hvor du skal trykke når direksjonene kommer inn i sirkelen, det forstyrrer bare... Poenget er at du skal gjøre det i takt med musikken, omtrent som når du danser på en dansepad til konsoller. Da blir det Good/Perfect omtrent hver eneste gang. Ihvertfall her ;)

 

Trond

Lenke til kommentar
Det er ikke noe poeng i å sitte og nistirre etter hvor du skal trykke når direksjonene kommer inn i sirkelen, det forstyrrer bare... Poenget er at du skal gjøre det i takt med musikken, omtrent som når du danser på en dansepad til konsoller. Da blir det Good/Perfect omtrent hver eneste gang. Ihvertfall her ;)

 

Trond

Det er nok en fin løsning for de som har lyd, ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...