Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har no tips til hvordan jeg skal få MAD DOGS rymbook. Det er så vannskelig å drepe de vaktene ass.

Før du har fått boka så sniker du deg opp bak vaktene og trykker på venstremuseknapp som en gal, de dør etter 3 angrep med kniven. vakten som går rundt bassenget trenger du ikke å drepe, bare snik deg forbi. Etter du har fått boka så drep vakten som dukker opp, da får du en pistol med silencer. Skyter de vaktene som er i veien på vei ut, sikt på hodet :)

Lenke til kommentar

Jeg er på det oppdraget hvor man skal "danse" med bilen. Men jeg greier bare og hoppe opp og ned! Hvorfan hopper man til venstre og høyre og sånt?

 

Noe jeg også: Jeg har fult i stamina, fult med muskler. Drit kule klær, totoveringer og sånt, men respekten er i nesten null

Lenke til kommentar
Jeg er på det oppdraget hvor man skal "danse" med bilen. Men jeg greier bare og hoppe opp og ned! Hvorfan hopper man til venstre og høyre og sånt?

 

Noe jeg også: Jeg har fult i stamina, fult med muskler. Drit kule klær, totoveringer og sånt, men respekten er i nesten null

Sleit også med "DDR" lowrider challenge

 

Gå inpå options->tastatur->kjøretøy. Så ser du nederst at de er mappa opp til numpad's.

 

Enten bruker du numpadene i lowrider challengen eller mapper du dem til piltastene som meg.

Nå vil du kunne bruke lowrideren fult ut ved å hoppe til sidene samt opp&ned.

 

Når det gjelder klær kan du prøve å lese deg til hvilken klær gir deg mest respect hos hvem.

 

F eks: Grønne klær får du respect av gjengen din.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
[Noe jeg også: Jeg har fult i stamina, fult med muskler. Drit kule klær, totoveringer og sånt, men respekten er i nesten null

 

Når det gjelder klær kan du prøve å lese deg til hvilken klær gir deg mest respect hos hvem.

 

F eks: Grønne klær får du respect av gjengen din.

 

lykke til!

Hvor kan du egentlig lese dette??

Jeg har xbox versjonen og her står det ikke noe om hvilke klær som gir respekt.

Lenke til kommentar
Noe jeg også: Jeg har fult i stamina, fult med muskler. Drit kule klær, totoveringer og sånt, men respekten er i nesten null

Når det gjelder klær kan du prøve å lese deg til hvilken klær gir deg mest respect hos hvem.

 

F eks: Grønne klær får du respect av gjengen din.

 

lykke til!

Hvor kan du egentlig lese dette??

Jeg har xbox versjonen og her står det ikke noe om hvilke klær som gir respekt.

 

I den offisielle hjelpeguiden som man får kjøpt (og som jeg har)

En STOR fin oversikt over alle klær man kan kjøpe og hvor mye respect og sex appeal de gir.

 

Edit : Bah, Gamefaq liker ikke direktelinking lenger...

Gå til www.gamefaqs.com -> PS2 -> Grand Theft Auto SA -> Appearance guide

Der har du alt du trenger :)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...