Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe.
Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP.
hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt

Hehe .. jeg gleder meg! Jeg regner med vi på HW klarer å samle et helt lag av duskemenn til å heie deg av gårde fra Trondheim sentrum retning sørover. Kanskje få en jeg kjenner i adressavisa til å forevige det :p

 

Men frem til da: Si i fra hvis du finner et G70-kort med AGP ;)

Lenke til kommentar

he he. Jeg er temmelig sikker på at jeg har rett. Hadde ikke skrevet det om jeg ikke var sikker.

 

time will show.

 

 

tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe.
Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP.
hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt

Da skal jeg sykle hele turen på samme betingelser om den kommer ut på AGP

 

Fixed

Lenke til kommentar

WEEEEE !!!

 

G70 is looking to be a great product, its going to be PCI-E only as both ourselves and NV agree that AGP has had its day and anyone who complains get out of the dark ages, technology needs to move on as quickly as possible and PCI-E boards are better and don't cost that much.

G70 pricing will be similar to what GT's and Ultra's were when they were initiall released.

 

http://www.vrforums.com/showthread.php?t=25316

 

 

Nå blir det sykkeltur på øivind :yes:

 

 

@ Simen1, sykkelen passer fint til rosa tanga.....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...