Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

U crack me up, jarmo :!:

 

Uansett dahle, når skal man kunne si at det ikke har kommet en agp-versjon, da? Du kan jo ikke sitte hele sommer'n og høsten og si "Jeg er sikker på at det kommer" og "Det kommer snart" osv. Du må vel ha en tidsfrist, ellers kan vi bli sittende å vente på en AGP-versjon til vi blir grønne...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med tanke på at jeg i gips i 6 uker til med påfølgende bandasje kan jeg tidligst starte trening om 2 mnd'er. Da trenger jeg et par uker på å få stabilitet og få vekket muskler.

Ok ! Litt seriøst da, vi ønsker deg god og snarlig bedring med foten din.

Det skal bli godt å få deg fit for fight igjen.... :mrgreen:

Lenke til kommentar
med tanke på at rosa er veldig likt rødt og det kryr av okser (moskusokser) på Dovre kan jeg garantere høyt tempo :p

Okser er fargeblinde, så du skal bare ikke prøv å snike deg unna ;)

A popular misconception about cattle (primarily bulls) is that they are enraged by the colour red. This is incorrect; cattle are totally colour-blind, and can only see in greyscale. The main source of this rumour is the fact that Matadors traditionally use red-coloured capes to provoke bulls into attacking. In fact, the red color is merely traditional; the movement of the cape is the attractant.

Kilde

 

In ya' face, bitch! :tease:

Endret av PT
Lenke til kommentar
med tanke på at rosa er veldig likt rødt og det kryr av okser (moskusokser) på Dovre kan jeg garantere høyt tempo :p

Okser er fargeblinde, så du skal bare ikke prøv å snike deg unna ;)

A popular misconception about cattle (primarily bulls) is that they are enraged by the colour red. This is incorrect; cattle are totally colour-blind, and can only see in greyscale. The main source of this rumour is the fact that Matadors traditionally use red-coloured capes to provoke bulls into attacking. In fact, the red color is merely traditional; the movement of the cape is the attractant.

Kilde

 

In ya' face, bitch! :tease:

Du og Erna Solberg har ikke kildekritikk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...