N* Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 jeg cheata med på cs1.6 med kontoen min for ca to år siden. skulle prøve å komme inne på en server i dag, så er fortsatt bannet. går det an å bli bannet permanent?
Potetfar Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Tror du blir bannet i ett år først, så permanent etterpå. Uansett, takk deg selv, du som brukte cheat.
Mats1988 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Eventuelt sende mail til Valve, en kompis av meg gjorde det å ble unbannet. Han var bannet rundt 1 år eller noe sånt.
Shimano Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 går det an å bli bannet permanent? Ja, heldigvis.
Rostad Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 De fleste blir bannet 1 år første gangen blir de ikke det da?
ZeZar is BACK Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Cheater du FORTJENER DU å ALDRI spille CS mer. Skulle vært sånn, personnummeret ditt elns ble bannet =P
Rostad Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Cheater du FORTJENER DU å ALDRI spille CS mer. Skulle vært sånn, personnummeret ditt elns ble bannet =P Jeg er egentlig enig med ZeZar is BACK, men det er litt morsomt og cheate når du er på LAN med venner da... Ikke sant? Endret 13. juni 2005 av sNaXx0r
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Neei, det er booring saa det holder! Cheating er bare for folk som ikke klarer no selv, og ikke gidder og sette seg inn i spill, eller ikke gidder å øve!
Adversary Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Cheats er for idioter. og du ta å send en mail til valve eller kjøp ny acc. Men vist du cheater fortjener du ikke ny acc.
Zeph Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Cheater du FORTJENER DU å ALDRI spille CS mer. Skulle vært sånn, personnummeret ditt elns ble bannet =P Jeg er egentlig enig med ZeZar is BACK, men det er litt morsomt og cheate når du er på LAN med venner da... Ikke sant? Mulig det, men det går ikkje over internett, så du får ingen problemer med PB.
chokke Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 hvis du kalte deg NutZ0r, så brenn i helvete! Ødelegge superserver over lang tid...
Kurt P Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg cheater ikke, men må innrømme å ha prøvd det engang jeg var admin på en public server.. Å det var så artig på cs_assault da jeg kasta HE etter alle folk (VAR T) kjøpte nye hele tida. Sprengte kar etter kar takket være wallhacken. Aimbotten funka fjell den og.. Prøvde også cheat på LAN engang. Da var det slikt at jeg skrudde av og på med F11 og F12. Etterhvert begynte kara å lure på om jeg cheata også løp de bort for å skjekke om jeg cheata også skrudde jeg bare på f12 så forsvant cehatn. Og de skjønte ikke bære.. Det var tilslutt jeg som innrømte at jeg cheata, de forsto det aldri.. Det var festlig ! Endret 16. juni 2005 av Kurt P
Ksungam Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg cheater ikke, men må innrømme å ha prøvd det engang jeg var admin på en public server.. Å det var så artig på cs_assault da jeg kasta HE etter alle folk (VAR T) kjøpte nye hele tida. Sprengte kar etter kar takket være wallhacken. Aimbotten funka fjell den og.. Prøvde også cheat på LAN engang. Da var det slikt at jeg skrudde av og på med F11 og F12. Etterhvert begynte kara å lure på om jeg cheata også løp de bort for å skjekke om jeg cheata også skrudde jeg bare på f12 så forsvant cehatn. Og de skjønte ikke bære.. Det var tilslutt jeg som innrømte at jeg cheata, de forsto det aldri.. Det var festlig ! For deg ja din tøs...
Bromlexl Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Cheatere er barnslige mennesker som ikke er i stand til å se seg selv litt lenger nede på ranking lista. Noe som er litt teit. For noen må være der også. Somregel så ruler jeg den nederste delen av rankingen. Men det gjør ikke noe. Synes det er gøy og spille ærligt. Og det er det som betyr noe. Jeg driter i at andre er bedre en meg. Det kan jeg respektere. Men at de er bedre en meg pga en jævla cheat. Da kan de brenne for all i care.
Maynard James Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 jeg hater cheatere! dere kan brenne i helvette cp cheaters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå