Gå til innhold

Tekstbasert Email....finnes det ?

Ozelot

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker tilbake på ungdomskolen da alle stod i kø for å lese mailen på bibliotekets 66Mhz Internett maskin.

Der var det en geek som hele tiden nevnte på at hotmail var bare tull og [glemte ord] var tingen til å lese mail med.

Han brukte en DOS lignende sak for å lese mailen sin(om det var hotmail...i don`t recall..) som visstnok gikk raskere enn vanlig web-browsing.

Noen som vet om det finnes en slik mail, eller om det går an å logge seg innpå mailen til gmail\hotmail via ms-dos.

Endret av Ozelot
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer...

Du tar feil.. :)

Fungerer enda i Outlook Express

Jeg visste at det gikk før, men nå er det borte, skjekket nå...

Skrevet (endret)
Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer...

og Outlook ;)

Jeg visste at det gikk før, men nå er det borte, skjekket nå...

Tull og tøys. Sitter da selv og bruker OE i kombinasjon med Hotmail.

Endret av Ernie.
Skrevet (endret)

Det gikk på denne PCen min... Lurer på hvorfor det ikke gikk på den andre :dontgetit:

Jeg fikk denne feilmeldingen nå:

Kan ikke koble til hotmail som ***@hotmail.com.

Hotmail godtar ikke lenger  eposttilgang via outlook Express for gratis  epostkontoer

[OK]

EDIT: Sakset fra microsoft sinde sider

MSN Hotmail støtter ikke lenger DAV (Distributed Authoring and Versioning) for gratis brukerkontoer. Outlook Express bruker DAV-grensesnittet til å koble til Hotmail. Bare betalte Hotmail-kontoer vil fungere korrekt med Outlook Express. Hvis du konfigurerte Outlook Express eller Outlook til å få tilgang til Hotmail-kontoen før DAV-støtten ble avsluttet, kan det hende at du fremdeles kan bruke Outlook Express til å åpne en gratis Hotmail-konto. Etter hvert vil imidlertid ikke Hotmail støtte DAV for alle gratis Hotmail-kontoer.

Endret av Blackslash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...