Ozelot Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Husker tilbake på ungdomskolen da alle stod i kø for å lese mailen på bibliotekets 66Mhz Internett maskin. Der var det en geek som hele tiden nevnte på at hotmail var bare tull og [glemte ord] var tingen til å lese mail med. Han brukte en DOS lignende sak for å lese mailen sin(om det var hotmail...i don`t recall..) som visstnok gikk raskere enn vanlig web-browsing. Noen som vet om det finnes en slik mail, eller om det går an å logge seg innpå mailen til gmail\hotmail via ms-dos. Endret 10. juni 2005 av Ozelot
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer...
potetskrell Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer... Du tar feil.. Fungerer enda i Outlook Express
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer... Du tar feil.. Fungerer enda i Outlook Express Jeg visste at det gikk før, men nå er det borte, skjekket nå...
Ernie Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Dersom jeg ikke tar helt feil er det vel umulig å få opp hotmail i noen programmer... Du tar feil.. Fungerer enda i Outlook Express og Outlook Du tar feil.. Fungerer enda i Outlook Express Jeg visste at det gikk før, men nå er det borte, skjekket nå... Tull og tøys. Sitter da selv og bruker OE i kombinasjon med Hotmail. Endret 11. juni 2005 av Ernie.
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Det gikk på denne PCen min... Lurer på hvorfor det ikke gikk på den andre Jeg fikk denne feilmeldingen nå: Kan ikke koble til hotmail som ***@hotmail.com. Hotmail godtar ikke lenger eposttilgang via outlook Express for gratis epostkontoer [OK] EDIT: Sakset fra microsoft sinde sider MSN Hotmail støtter ikke lenger DAV (Distributed Authoring and Versioning) for gratis brukerkontoer. Outlook Express bruker DAV-grensesnittet til å koble til Hotmail. Bare betalte Hotmail-kontoer vil fungere korrekt med Outlook Express. Hvis du konfigurerte Outlook Express eller Outlook til å få tilgang til Hotmail-kontoen før DAV-støtten ble avsluttet, kan det hende at du fremdeles kan bruke Outlook Express til å åpne en gratis Hotmail-konto. Etter hvert vil imidlertid ikke Hotmail støtte DAV for alle gratis Hotmail-kontoer. Endret 11. juni 2005 av Blackslash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå