Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) Update til Opera 8.01 kom ut offisielt i dag, den ligger nå ute på ftp serveren hos Opera Software, du kan laste den ned her. Endret 16. juni 2005 av Slettet+3124
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) Har du prøvd den ? Fikk problemer med plutselige avslutninger med opera 8.0, så jeg måtte nedgradere til 7.54 igjen... EDIT : Måtte bare installere å sjekke ut, har vel brukt den i ca 2 minutter uten krasj, så det ser vel ok ut Endret 5. juni 2005 av ronnyaa
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 lasta den nå i stad, virker stabil synes nå jeg, la den over min norske utgave og alt funker perfekt. Denne har build 7624.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har du prøvd den ?Fikk problemer med plutselige avslutninger med opera 8.0, så jeg måtte nedgradere til 7.54 igjen... Opera 8 norsk utgave som kom forrige uke, har vært dønn stabil på hw.nos forumer, hadde masse problemer med første engelske utgave. Men som sagt norsk utgave av Opera 8 er dønn stabil
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Opera 8 norsk utgave som kom forrige uke, har vært dønn stabil på hw.nos forumer, hadde masse problemer med første engelske utgave. Men som sagt norsk utgave av Opera 8 er dønn stabil Styrer unna alt av programvare med norsk språk, holder meg til engelsk siden jeg er vant til at alt av litteratur osv er engelsk. Men denne utgaven ser foreløpig bra ut, kom og inn på gmail uten problemer, så takker og bukker for linken :-)
Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Opera 8.01 er ikke i beta lengere sant? så denne som ligger på FTPen er release versjon sant? Litt Off topic, er det fler enn meg som ikke får sett artikklene på forsiden av hw.no? artikklene vises verken i Opera, IE, MF
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Opera 8.01 er ikke i beta lengere sant? så denne som ligger på FTPen er release versjon sant? Dette skal være release utgaven ja, og ikke beta utgave...
K.. Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg opplever ingen problemer her. Dønn stabil på forumet!
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes at denne utgaven er stabil og ikke minst rask, har en klar følelese av at den surfer raskere enn hva jeg er vant til. Men dette blir jo bare en subjektiv betrakning. Men, alt i alt så er jeg v e l d i g fornøyd så langt....
wil Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 har hatt Opera 8.01 siden i går morrest eller noe sånt jeg. jeg fant den på ftp serveren til Opera tror jeg. har installert den på laptoppen og i XP på den stasjonære pc`en min. ser ut til å funke fint. den har hverken krasja på laptoppen eller på XP på den stasjonære pc`en min enda.
olafura Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Sånn går det når opera ansatte har begynt å lese forumene her.. Da skal det ikke kræsje her lengre som i 8.0 :-p Det ble fiksa + blink kræsjerne og mange andre kræsjere.. 8.01 er mye mer stabil enn 8.0. Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-)
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-) Mulig det, men jeg opplevde helt klart at den norske utgaven var betydelig mer stabil enn hva den engelske utgaven var. Og for alt jeg vet så fikset Opera Software enkelte stabilitets problemer i den norske utgaven, som var tilstede i den orginale engelske utgaven.
olafura Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-) Mulig det, men jeg opplevde helt klart at den norske utgaven var betydelig mer stabil enn hva den engelske utgaven var. Og for alt jeg vet så fikset Opera Software enkelte stabilitets problemer i den norske utgaven, som var tilstede i den orginale engelske utgaven. Nei det er samme build bare med forskjellig språkfil og search.ini :-)
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nei det er samme build bare med forskjellig språkfil og search.ini :-) Det er helt sikkert sant det du hevder, men hvordan kan du da forklare hvorfor norsk utgave hos meg er veldig, veldig mer stabil enn den orginale engelske utgaven, selv om at det er samme build?
Golder Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ah, bra! Men jeg velger å vente til i mårra, dersom det faktisk er da den offisielt komme rut. Håper det blir litt mer stabilt.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ah, bra!Men jeg velger å vente til i mårra, dersom det faktisk er da den offisielt komme rut. Håper det blir litt mer stabilt. Velkommen til forumet. Den utgaven som nå ligger på ftp serveren er den versionen som kommer ut i morrra, så hvorfor vente??
Jimmy Pop Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Av nysgjerrighet: Hvorfor velge Opera fremfor Firefox?
Jubelsau Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Finns det no norsk språkpakke til denne versjonen, eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå