Gå til innhold

*OPPDATERT*Opera 8 til Opera 8.01 final

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124
Skrevet (endret)

Update til Opera 8.01 kom ut offisielt i dag, den ligger nå ute på ftp serveren hos Opera Software, du kan laste den ned her.

Endret av Slettet+3124
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd den ?

Fikk problemer med plutselige avslutninger med opera 8.0, så jeg måtte nedgradere til 7.54 igjen...

EDIT : Måtte bare installere å sjekke ut, har vel brukt den i ca 2 minutter uten krasj, så det ser vel ok ut :p

Endret av ronnyaa
Gjest Slettet+3124
Skrevet

lasta den nå i stad, virker stabil synes nå jeg, la den over min norske utgave og alt funker perfekt. Denne har build 7624.

Gjest Slettet+3124
Skrevet
Har du prøvd den ?

Fikk problemer med plutselige avslutninger med opera 8.0, så jeg måtte nedgradere til 7.54 igjen...

Opera 8 norsk utgave som kom forrige uke, har vært dønn stabil på hw.nos forumer, hadde masse problemer med første engelske utgave. Men som sagt norsk utgave av Opera 8 er dønn stabil

Skrevet
Opera 8 norsk utgave som kom forrige uke, har vært dønn stabil på hw.nos forumer, hadde masse problemer med første engelske utgave. Men som sagt norsk utgave av Opera 8 er dønn stabil

Styrer unna alt av programvare med norsk språk, holder meg til engelsk siden jeg er vant til at alt av litteratur osv er engelsk.

Men denne utgaven ser foreløpig bra ut, kom og inn på gmail uten problemer, så takker og bukker for linken :-)

Skrevet

Opera 8.01 er ikke i beta lengere sant? så denne som ligger på FTPen er release versjon sant?

Litt Off topic, er det fler enn meg som ikke får sett artikklene på forsiden av hw.no?

artikklene vises verken i Opera, IE, MF

Gjest Slettet+3124
Skrevet
Opera 8.01 er ikke i beta lengere sant? så denne som ligger på FTPen er release versjon sant?

Dette skal være release utgaven ja, og ikke beta utgave...

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Jeg synes at denne utgaven er stabil og ikke minst rask, har en klar følelese av at den surfer raskere enn hva jeg er vant til. :thumbup: Men dette blir jo bare en subjektiv betrakning.

Men, alt i alt så er jeg v e l d i g fornøyd så langt.... :tease:

Skrevet

har hatt Opera 8.01 siden i går morrest eller noe sånt jeg. jeg fant den på ftp serveren til Opera tror jeg. har installert den på laptoppen og i XP på den stasjonære pc`en min. ser ut til å funke fint. den har hverken krasja på laptoppen eller på XP på den stasjonære pc`en min enda.

Skrevet

Sånn går det når opera ansatte har begynt å lese forumene her.. Da skal det ikke kræsje her lengre som i 8.0 :-p

Det ble fiksa + blink kræsjerne og mange andre kræsjere.. 8.01 er mye mer stabil enn 8.0. Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-)

Gjest Slettet+3124
Skrevet
Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-)

Mulig det, men jeg opplevde helt klart at den norske utgaven var betydelig mer stabil enn hva den engelske utgaven var. Og for alt jeg vet så fikset Opera Software enkelte stabilitets problemer i den norske utgaven, som var tilstede i den orginale engelske utgaven.

Skrevet
Det har forresten ingenting å si på stabilitet om du kjører norsk eller engelsk sånn FYI :-)

Mulig det, men jeg opplevde helt klart at den norske utgaven var betydelig mer stabil enn hva den engelske utgaven var. Og for alt jeg vet så fikset Opera Software enkelte stabilitets problemer i den norske utgaven, som var tilstede i den orginale engelske utgaven.

Nei det er samme build bare med forskjellig språkfil og search.ini :-)

Gjest Slettet+3124
Skrevet
Nei det er samme build bare med forskjellig språkfil og search.ini :-)

Det er helt sikkert sant det du hevder, men hvordan kan du da forklare hvorfor norsk utgave hos meg er veldig, veldig mer stabil enn den orginale engelske utgaven, selv om at det er samme build? :hmm:

Skrevet

Ah, bra!

Men jeg velger å vente til i mårra, dersom det faktisk er da den offisielt komme rut. Håper det blir litt mer stabilt. :)

Gjest Slettet+3124
Skrevet
Ah, bra!

Men jeg velger å vente til i mårra, dersom det faktisk er da den offisielt komme rut. Håper det blir litt mer stabilt. :)

Velkommen til forumet.

Den utgaven som nå ligger på ftp serveren er den versionen som kommer ut i morrra, så hvorfor vente?? :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...