Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en crit på 32xx for en stund siden på aimed shot. Dette var med et litt halvslapt våpen og var vel midt på 50-tallet i lvl. Nå har jeg respeccet og bruker ikke aimed shot så mye lenger, men har sett 9xx crits på "vanlige" skudd, noe som vil bety 36xx+ crits på aimed... :p

 

Synes crits er vel og bra, men har duellert mot en rogue some er crit spec og gear en del, og det er pøkk umulig å slå en rogue som critter ca. 25% av alt han foretar seg. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar
ta en shaman uten trinket

?

 

Trinket?

Jeg regner med det er "insignia of the horde" han hinter til.

Eneste stun/slow/root warlock har er vel curse of exhaustion og ser ikke hvordan det er en "i-win-button" for warlock

Det faktum at man ofte åpner med en charm/fear gjør at man får distansen man trenger og tida man trenger.

 

Men med trinketen så blir denne åpninga borte og shamanen får kasta sine fine totems som gjør dem immune. Dermed er man tilbake til punkt 1 hvor man må begynne med nukes og CoEX for og i det heletatt klare å få en distanse nok til å kite han før han kommer nærme nok til å kaste frost shock.

 

CoEX er langt i fra noen "I-win-button", men den hjelper i 1v1 PVP.

Dog. er den ikke verdt 5 talents ved maks effekt.

Lenke til kommentar
ta en shaman uten trinket

?

 

Trinket?

Jeg regner med det er "insignia of the horde" han hinter til.

Eneste stun/slow/root warlock har er vel curse of exhaustion og ser ikke hvordan det er en "i-win-button" for warlock

Det faktum at man ofte åpner med en charm/fear gjør at man får distansen man trenger og tida man trenger.

 

Men med trinketen så blir denne åpninga borte og shamanen får kasta sine fine totems som gjør dem immune. Dermed er man tilbake til punkt 1 hvor man må begynne med nukes og CoEX for og i det heletatt klare å få en distanse nok til å kite han før han kommer nærme nok til å kaste frost shock.

 

CoEX er langt i fra noen "I-win-button", men den hjelper i 1v1 PVP.

Dog. er den ikke verdt 5 talents ved maks effekt.

Hvorfor blir åpningen borte hvis shaman har trinket?

Lenke til kommentar
Hvorfor blir åpningen borte hvis shaman har trinket?

ah, sorry :p

 

Shamantrinketen tar ikke charm :p

Gikk med troen av at den tok den også, de fleste versjonene jeg har sett har fjerna charm/fear.

 

Uansett vanskelig å få nuka dem nok så fort de får ut totemen sin, men situasjonen blir en helt anen though.

Lenke til kommentar
+battleshout + improved bs :)

Battleshout gir bonus på Attack Power, og det har ingenting å si ved bruk av Execute.

Men Bloodthirst derimot, det kan funke. Dessuten så jeg at jeg hadde glemt å inkludere Impale (Rank 2), som gir 20% bonus-skade ved crit. Riktig regnestykke er da:

 

(600+(100-10)*15)*1,40*2*2,20 = 12012 dmg

 

Så hold dere unna warriors om dere har <20% health! :)

Lenke til kommentar
Har 4226 damage på en 45 elite med min Death ray! :w00t:

Har faktisk klart det to ganger men siden nden også skader meg var jeg nær ved å dø begge gangene..

litt OT: Funker deathray på mennesker?

 

isåfall er jo den sykt digg i pvp =D

Lenke til kommentar
+battleshout + improved bs :)

Battleshout gir bonus på Attack Power, og det har ingenting å si ved bruk av Execute.

Men Bloodthirst derimot, det kan funke. Dessuten så jeg at jeg hadde glemt å inkludere Impale (Rank 2), som gir 20% bonus-skade ved crit. Riktig regnestykke er da:

 

(600+(100-10)*15)*1,40*2*2,20 = 12012 dmg

 

Så hold dere unna warriors om dere har <20% health! :)

4k er som oftest nok i en execute til å ta de siste 20% :p . men 12k ville vært digg mot bosser :D

Lenke til kommentar
+battleshout + improved bs :)

Battleshout gir bonus på Attack Power, og det har ingenting å si ved bruk av Execute.

Men Bloodthirst derimot, det kan funke. Dessuten så jeg at jeg hadde glemt å inkludere Impale (Rank 2), som gir 20% bonus-skade ved crit. Riktig regnestykke er da:

 

(600+(100-10)*15)*1,40*2*2,20 = 12012 dmg

 

Så hold dere unna warriors om dere har <20% health! :)

4k er som oftest nok i en execute til å ta de siste 20% :p . men 12k ville vært digg mot bosser :D

Den største execute critten jeg har hørt om er rund 10 000. Jeg tror faktisk våpen-damage ikke teller på execute, så execute gjør like mye skade med en dagger som 2h øks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...