Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg i natten...hva er ditt beste crit?

 

Med min 50 pala (spiller ikke på den lengre), kom jeg opp i 1300 med Blight + Seal of Command...

 

Nå med min ud priest, har jeg vært oppi i 890 med shadowbuild...10 % mer shadow dmg med darkness + shadowform + bad mojo mask ^^ og mind blast ofc :D

 

Hva er deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en vanlig melee crit er rekorden 823. På chain lightening er det 871. Teller du med windfury, har jeg fått inn windfury for omtrent 1800 damage. Usikker på om jeg kan telle med dette, siden det er 3 slag i ett, som alle crittet (ca 400+700+700). level 56 shaman.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

med priesten(60) min har min høyeste crit vært 1050+- med mindblast

 

med roguen(58) så er det 2100 med eviscerate. maks er 2900dmg mot 0% reduction target.

Lenke til kommentar
njaaa tror jeg ivertfall har crita en del warlocken min level 59.criter vanligvis littt over 1000 men har jo crita litt over 2000 med høyeste crit. har samme build som drakedog

Vet Drakedog har builden 7-5-39, men hvordan har han speccet i de forskjellige tre'ene?

 

 

edit: leifz0r

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Rundt 1350 med earth eller frost shock i en duel en gang... skal egentlig ikke gå an :-\

 

Ellers når jeg critter på alle 3 "hoppene" med chain lightning blir det ca 1250+750+550 hvis det tels :p

 

 

btw en warrior i guilden min critta for 5180 med execute :) Og det var med bare 40 rage. Har hørt om opp mot 15000 dmg execute crits

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...