Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

60 rogue

 

2400 crit med eviscerate

1200 på ambush, Barman Shankler. Har ikke talents i Opportunity, bruker vanligvis ikke dagger.

850+ på Sinister Strike. Hadde 1110 attack power.

 

3600 crit med execute, 60 warrior (spilte på konto til guildmate)

Lenke til kommentar
På en vanlig melee crit er rekorden 823. På chain lightening er det 871. Teller du med windfury, har jeg fått inn windfury for omtrent 1800 damage. Usikker på om jeg kan telle med dette, siden det er 3 slag i ett, som alle crittet (ca 400+700+700). level 56 shaman.

hvilket våpen bruker du?

Lenke til kommentar
bare vent til jeg får meg shanker og fullt sc set :love:

Blir ikke så mye critsjans med Shadowcraft gitt. IMO er det kun noen av delene som er gode, jeg liker skoa, cap og bracers. Chesten er rimelig dårlig, og beltet er ikke noe å juble over det heller. Bytter lett ut chesten med +2% crit-greia som dropper i Scholo.

Lenke til kommentar
Hva med dette angrepet på min paladin? Tror en del folk begynner å lure nå :)

(sjekk dps målern btw :p)

http://img197.echo.cx/img197/9859/wowscrns...051645348jz.jpg

Ligner litt på en gimpet windfury :!:

 

Hva brukte du der?

Hehe, var reckoning talentet som klikka (vet ikke om det er meningen eller en bug da men)

 

"Reckoning 5/5: Gives you a 100% chance to gain an extra attack after being the victiom of a critical strike"

 

Det som skjedde var at jeg løp fra en haug med TM vakter, der noen av dem må ha critta meg en 3-4 ganger. Det som skjer da er at han samler opp ekstra angrep, og pøser på alle ekstraslagene på den neste du velger å angripe.

Har overrasket horde noen ganger når de finner på å angripe meg mens jeg løper fra 15-20 TM Guards. Har faktisk one-shotta en lvl 60 tauren shaman en gang grunnet dette. (12 angrep på 1 slag... lol). Tror nok han ble overraska. :)

 

Det er også umåtelig morsomt mot huntere, hvis dyret hans finner på å critte meg noen ganger mens jeg løper mot huntern. Hehe

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Hva med dette angrepet på min paladin? Tror en del folk begynner å lure nå :)

(sjekk dps målern btw :p)

http://img197.echo.cx/img197/9859/wowscrns...051645348jz.jpg

Ligner litt på en gimpet windfury :!:

 

Hva brukte du der?

Hehe, var reckoning talentet som klikka (vet ikke om det er meningen eller en bug da men)

 

"Reckoning 5/5: Gives you a 100% chance to gain an extra attack after being the victiom of a critical strike"

 

Det som skjedde var at jeg løp fra en haug med TM vakter, der noen av dem må ha critta meg en 3-4 ganger. Det som skjer da er at han samler opp ekstra angrep, og pøser på alle ekstraslagene på den neste du velger å angripe.

Har overrasket horde noen ganger når de finner på å angripe meg mens jeg løper fra 15-20 TM Guards. Har faktisk one-shotta en lvl 60 tauren shaman en gang grunnet dette. (12 angrep på 1 slag... lol). Tror nok han ble overraska. :)

 

Det er også umåtelig morsomt mot huntere, hvis dyret hans finner på å critte meg noen ganger mens jeg løper mot huntern. Hehe

*sende bugreport til blizzard* :!:

Lenke til kommentar

Tja, lvl 55 slaskete warlock med 30/5/11 build atm.

 

Ligger på 650-700 per bolt, critter på. 1K med COS, som skjer hele tida :p

 

Men fy så gøy det er å ta en shaman uten trinket, først charm + CoE + Soul Fire crit på 1900, COS + Charm + Shadow bolt 1K og en instant crit på Shadowburn på 880 :)

 

Det skal lære gankerne at de ikke skal kødde med warlocks når de er så dumme at de ikke kaster ut totemene sin ;)

Lenke til kommentar
Synes jeg ser du critter på 4 spell på rad ja :!:

Det går fint, med curses og flaks så går det ;)

 

Sjelden, men det går.

 

Og hva med nightfall? Med litt hell så kommer den 3 ganger på rad den også, det er ikke umulig.

Endret av Dragutin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...