Gå til innhold

Ville dere kjøpt IBM deskstar 60GXP 40 GB brukt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:


Wildl skrev (2002-07-16 19:41):

Hei, hei!

Ville dere kjøpt en brukt IBM deskstar 60GXP brukt til 400,- kroner? Det har jo vært mye trøbbel med denne type disker, så derfor vil jeg sjekke litt rundt før jeg evt handler.

Takknemlig for tilbakemeldinger!!


En 40GB ny koster ca 700, Så ville ikke si at det var billig.
Lenke til kommentar

Min gamle IBM dødde akkurat, og jeg protesterte "vilt" da PSData ville gi meg en IBM 120GXP igjen.

Da sier det seg selv at jeg ALDRI ville kjøpt en brukt IBM fra en mye dårligere serie!!!

 

120GXP er sikkert bra. Ville i dag ikke kjøpt noen annen serie hvis jeg var tvunget til å kjøpe IBM.

Lenke til kommentar

Forrige uke tok IBM min kvelden, og den hadde med seg ALLE min filmer, spill og porr :razz:

Det er lenge siden jeg gråt, men den kvelden satt jeg mutters alene i stua og tuta høyt, måtte få trøst av dama som sa at all porren kan erstattes, men glad som jeg var i Jenna og Asia carrera var utrøstelig. Så tok raseriet over, tok med disken opp et tre og håpet på at lynet ville ta den, men selv ikke moder jord ville røre den. Skal sende den til en kamerat som er befal på Værnes og be han øve seg på den med Ag`en sin.

Pointet mitt er at du ikke skal røre IBM diskene i den serien.

 

Go western digital :razz:

Lenke til kommentar
Quote:


AldaZar skrev (2002-07-17 13:50):

Forrige uke tok IBM min kvelden, og den hadde med seg ALLE min filmer, spill og porr :razz:

Det er lenge siden jeg gråt, men den kvelden satt jeg mutters alene i stua og tuta høyt, måtte få trøst av dama som sa at all porren kan erstattes, men glad som jeg var i Jenna og Asia carrera var utrøstelig. Så tok raseriet over, tok med disken opp et tre og håpet på at lynet ville ta den, men selv ikke moder jord ville røre den. Skal sende den til en kamerat som er befal på Værnes og be han øve seg på den med Ag`en sin.

Pointet mitt er at du ikke skal røre IBM diskene i den serien.



Men tar du ikke backup av dine harddisker. :lol:
Lenke til kommentar

Quote:


Pointet mitt er at du ikke skal røre IBM diskene i den serien.


 

Ikke at jeg er interessert i x-ratede innhold på disken din, men hvis du ikke har noe mer å gjøre med den, kanskje jeg kan få kretskortet? Jeg har ikke gitt opp helt enda.

Lenke til kommentar

kjøp den og du vil angre, ikke kjøp den og du vil angre :grin:

 

men IMB er ikke den beste disken som finnes på markedet da, så ikke kjøp den :smile: hvis ikke du får prøvd den og testa den. hvorfor trur han derre kisen vil selge den?

 

[ Denne Melding var redigert av: [sETE] på 2002-07-17 14:44 ]

Lenke til kommentar

Min ene 60GXP i Raid 0 Krasja for en par mnd siden(fullstendig mekanisk krasj, -en smell og en blårøyk, og så var det over....:sad:

 

120 gig rett i dass....

Jeg kjøper aldri mer IBM disker.

Hvis du skal kjøpe'n så må den kun være til swapping og uviktige ting.

 

Dette er ikke en HD å stole på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...