Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker forrige gang da hardware.no byttet design igjen og VIPS så var det HAT mot alt og alle som hadde med hardware.no og "JEG VIL HA DET GAMMLE".

Noe forrandrer seg aldri ;)

 

 

Jeg, (som den eneste?) syns det nye designet var ganske bra egentlig, bedre en det forrige faktisk. mer luft og "renere" på en måte. Godt jobbet! :)

Husker det jeg også. Syntes i grunnen dette var penere å se på, men foreløpig (til det blir skikkelig fikset) ville jeg ha foretrukket det gamle. Og jeg likte ikke at menyen ble plassert der den er nå.

 

edit: godt at menyen er skikkelig på forumet ihvertfall...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Jeg liker det nye designet, bortsett fra én ting:

Mye MINDRE luft enn tidligere på forumet.

Der står jo i art.: "mer luft", men det er motsatt. Syns at emneoversiktene har blitt mer uoversiktlige.

 

Ja til mer padding i forumcellene!

Vi skal lage en flytende versjon av designet til forumet.

Men dette kommer desverre litt i etterkant av selve lanseringen av ymse årsaker. Jeg synes heller ikke forum-designet som fulgte med nå var så veldig bra, litt tålmodighet her ;)

Lenke til kommentar
Til dere som fortsatt har merkelig rendring, tøm cache, og evt. restart nettleser. Jeg har ingen annen forklaring på hva som er galt, vi har testet i de IE, FF, Opera, Safari, Lynx+++

Et tips her er å endre navnet på css fila hver gang dere endrer den, særlig når den endres så brutalt som her. hadde fila fått en liten timestamp eller sånt i filnavnet så ville den ha blitt oppdatert, siden hverken proxy eller klient hadde trodd at den kunne leses fra cache.

 

Det har dere fortsatt sjansen til forresten..

Endret av svenna
Lenke til kommentar
am3k: trykk F5 (refresh) så kommer sida som den skal være..

ahem, se edit over ;)

 

Den funker riktignok bra i IE nå.

Likte designet jeg :)

 

I Opera 8 beta 3 derimot vil den ikke fungere samme hva jeg prøver :ermm:

Rart, får tro det er noe med Hydro, Opera og Hardware.no som ikke går sammen og at alt funker hjemme :p Skulle likt å vist hva som er galt dog...

 

Edit:

Litt ris da:

¤ Banneren i toppen ligger helt til venstre og det blir et tomt felt til høyre for denne

¤ Ruten som inneholder for "Søk på Hardware" er litt for stor, blir for mye tomrom.

¤ Det er noe med overskriftene i kollonene som jeg ikke helt liker... Noe så enkelt som understreking el. kunne muligens være en idè. T.d. står overskriften "Andres nyheter" nesten laterlig ut (hørtes litt mer slemt ut en det er ment)

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Dette må jo være det mest geniale designet på lenge.

Tenker dere spessielt på ISDN og modem brukere eller?

 

Beklager og måtte sei det, men dere er faktisk eit par år for seint ute.

Dei fleste har ADSL nå.

 

brahw-no.JPG

 

Kan det bli verre?

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...