Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva får deg til å tro at de bare tenker på reklame og penger?

Hardware Online A/S er en bedrift, og da er det selvføglelig at profitt er svært viktig. Personlig tror jeg at de aller fleste i nettverket bryr seg mere om kvaliteten på artiklene enn pengene nettverket tjener på de.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
har de slutta med bilder på forsida eller er det bare meg?

 

kjører nyeste opera 8,01 (tror jeg den heter) pa XP pro

 

sykt irriterendes uten bilder pa artikler, hyyl

Bilder finnes, men hvis du bruker f.eks en annonsefjerner/Norton Internet Security, så tar de programmene og fjerner bildene.

Lenke til kommentar

Når denne tråden nå allerede er fisket opp fra det store havdypet, er det mulig å få tilbake formateringen på Siste fra forum slik den var før? Å få bare se de første tre-fire ordene i en trådtittel hjelper nesten ingenting, og jeg merker jeg bruker forumet mye mindre etter at jeg ikke nå umiddelbart ser tråder som interesserer meg.

Lenke til kommentar

Jeg bruker forumet en del likevel, men føler at ting er mye mer tungvint enn det strengt talt burde være..

 

Så jeg er enig i at "siste fra forumet" bør tilbake til det det en gang var!

 

Dessuten bør problemet med at forum-menyen flytter seg nederst i tråder med store bilder ordnes!

Hater å måtte scrolle helt ned på siden for å kunne trykke på "mine innlegg"... :thumbdown: Dette gjelder spesielt når jeg finner ut at tråden ikke var så interessant som først antatt..

 

Vi krever å bli hørt! :(

Endret av Surre Sprett
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Jepp.... Jeg merker også at jeg bruker forumet mindre nå enn jeg gjorde før pga man ikke ser de nyeste innleggene sikkerlig.

 

Samme her.

Denne tråden er 2 år gammel og gjelder vårt gamle design, så jeg velger å stoppe denne tråden så det ikke blir forvirring mtp diskusjonen rundt vårt nye design. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...