Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert mange som synes det er uvant med nytt design, men gi det litt tid så skal dere se dere venner dere til det. Vi er hvertfall alle enige om at det er mye mer oversiktlig slik det er nå. Til dere som rapporterer feil, vær så snill å kom med nøyaktige feilbeskrivelser, så ser vi på dem så fort vi kan.

Lenke til kommentar

Synes det ble bedre, det forrige synes jeg virka veldig "hjemmesnekra", dog synes jeg at det nye designet ikke er helt sammenhengende overalt (hw-logoen oppe til venstre virker på en måte tvangsinnlagt :p ). Fint at dere har fått med en ekstra meny helt nederst.

Lenke til kommentar

Husker forrige gang dere byttet design jeg, da klage alle over at det nye designet var så ille. Og nå ønsker dere det gamle "dårlige" designet tilbake igjen... Ja, ja, forandring er ikke alttid ønskelig. Spesielt for så vanebrukere som hw.no sine lesere.

 

Dere må jo selvfølgelig fikse enkelte av de problemene som enkelte har på webleserene sine. Men dette regner jeg som en selvfølge.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan hw.no (med venner) kan klare å skrive en artikkel om å følge webstandarder og hvor viktig dette er når hw.no selv aldri har gjort det, og ikke engang når de slipper en ny versjon av siden like etter å ha skrevet artikkel om hvor viktig det er å gjøre det riktig klarer de å følge dem selv.

299 feil på forsiden, http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...ww.hardware.no/

 

Troverdighet er vel eller aldri noe hw.no har hatt som mål å opparbeide.

Vi som står bak denne biten irriterer oss grønne over annonsekoder som bryter validering.

Det ville aldri falt meg inn å skrive noe som ikke validerer xhtml strict.

Lenke til kommentar

Folkens, anbefaler dere å lese "Om sidene" hvis dere ikke liker valideringsfeil. Sidene våre er skrevet i xhtml 1.0 strict og css2, men annonsekodene våre validerer ikke, og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Vi maser på leverandørden for å fikse problemet, men de har andre ting de velger å prioritere.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan hw.no (med venner) kan klare å skrive en artikkel om å følge webstandarder og hvor viktig dette er når hw.no selv aldrig har gjort det. Ikke engang når de slipper en ny versjon av siden, like etter å ha skrevet artikkel om hvor viktig det er å gjøre det riktig, klarer de å følge dem selv.

299 feil på forsiden, http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...ww.hardware.no/

 

Troverdighet er vel eller aldrig noe hw.no har hatt som mål å opparbeide.

Nå får jo vg.no 632 feil da...

Lenke til kommentar

Dette var ikke så veldig bra.. for mye "space" og dårlig fonter.

Må jobbes litt med så kommer det seg nok!

 

Viktig at siden ikke blir for bred.. og at det er enkelt å følge med

på "siste fra forumet"

 

OT: Hater font endringen til nettavisen også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...