Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som den årvåkne leseren har oppdaget er Hardware.no oppdatert med nytt design. Vi håper med dette at vårt nye ansikt utad faller i smak.<a href="http://hardware.no/artikkel/16183">Les mer</a>

Nydelig design Howard, men en ting som jeg irriterer meg over er ongjøringen av av auto publiseringen av artiklene på forumet, kan vi ikke få tilbake den game varianten på alle sidene?

http://forum.hardware.no/index.php?act=Pos...21780&p=4224144

 

Om sidene er det 404 Error ;)

 

B|real var før meg gitt..

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Savner gamle prisguiden, mer effektiv for å finne det jeg trenger. Nå er det link på link på link hvor det før var to trykk og så var jeg framme.

 

Bruker opera 8 og nettsiden ser helt ræva ut akkurat som med foregående sitt bilde med firefox. ie ser helt ok ut så her er det noe med koden som ikke stemmer.

 

 

Generelt mye bugs ellers rundt så denne ser ganske så beta akti ut.

Lenke til kommentar

Huff ... :no: dessverre må jeg si meg enig at jeg ikke likte det nye designet...:(

Spesielt var det kjipt at de hadd tatt bort at man kan klikke på "siste fra foum" og kun få de aller siste som det er lagt in innlegg i...

 

Uansett var siden for hvit og det var vanskelig å se/få med seg text og lignende...

 

Beklager HW.no :no:

 

men...vil ikke si at jeg slutter å bruke sidene deres :)

Lenke til kommentar

Mulig noen har påpekt det før, i tilfelle gjør jeg det igjen: Det var voldsomt til byline da..? Svart ramme rundt? Det var ikke så veldig pent, ellers så det greit ut, ser ikke de helt store endringene, det er kanskje litt mer nøytralt :)

 

Beklager, var bare et bilde som ikke lasta :)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Folkens, anbefaler dere å lese "Om sidene" hvis dere ikke liker valideringsfeil. Sidene våre er skrevet i xhtml 1.0 strict og css2, men annonsekodene våre validerer ikke, og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Vi maser på leverandørden for å fikse problemet, men de har andre ting de velger å prioritere.

Det kan umulig være helt sant?

evt manglende kreativitet. Alle input data kjører gjennem deres script først? ved unntak av evt iframes, som du vel ikke har siden det ikke er med i xhtml 1.0 strict.

 

Og når det gjør det, så antar jeg ikke deres annonseleverandører har mer enn 3-4 faste formater å levere annonsene på? Da skal det ikke mange minuttene til å parse annonseinfo og få skrevet ut validerende xhtml istedenfor.

 

Har gjort dette flere ganger selv fra "leverandører" og er verdt bryet, om man bare tenker på at det går and.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle si noe fornuftig, men det blir heller slik som dette...

Punkt 1; sett ned farten på bannerne, dem skifter for ofte...

Punkt 2; Hw.no logo bør vel være øverst...

Gidder ikke å fortsette med denne småpirkingen...

 

Virka som siden loadet enklere enn den forrige, men denne er ikke så pen å se på.. Hw.no fargene må vel inn.. Oops, enda litt småpirking...

 

Jaja, slutte nå.. Foruten at siden virket kjedelig og litt uproff, så er den sikkert helt ok...

Lenke til kommentar

Skal det ligne på hwb.no designet :hmm: Jeg har ingen problemer med hwb.no her (i Opera 8 beta3). Hardware.no ser derimot ikke ut.

 

Jeg har forminsket siden til 50% for og få med mer av hvordan den ser ut hos meg. For full størrelse se forrige bilde

 

Edit:

Og ja B|Real har tømt cache ørten ganger ;)

Sjekket i IE også nå, samme der

post-107-1116872125_thumb.jpg

Endret av am3k
Lenke til kommentar

neineinei. Tilbake til det gamle, eller i det minste MINDRE LUFT!. Scroller jo til man blir gal her! 1280x1024 e for lite, måtte opp i 1600x1200 før d ble litt bedre. Likte det nok IKKE nei. Se heller på akam eller amobil sine sider. Mindre og tettere font == mer info per side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...