Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Dessuten var det mye bedre når menyen var helt øverst, den med anbefalinger, prisguide osv...

 

edit: ZeVs^: den har da alltid funka, har den ikke? :dontgetit:

halvparten av gangene har det kommet et "tomt" felt så allt har blitt forsjøvet til høyre. jeg har ikke vært den eneste som har hatt det problemet..

 

og er det ikke på tide å fjerne Poll'ene hvis dere ikke kommer på noe mer interresant enn "har du webkamera" ?

Lenke til kommentar

Jeg husker forrige gang da hardware.no byttet design igjen og VIPS så var det HAT mot alt og alle som hadde med hardware.no og "JEG VIL HA DET GAMMLE".

Noe forrandrer seg aldri ;)

 

 

Jeg, (som den eneste?) syns det nye designet var ganske bra egentlig, bedre en det forrige faktisk. mer luft og "renere" på en måte. Godt jobbet! :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan hw.no (med venner) kan klare å skrive en artikkel om å følge webstandarder og hvor viktig dette er når hw.no selv aldrig har gjort det. Ikke engang når de slipper en ny versjon av siden, like etter å ha skrevet artikkel om hvor viktig det er å gjøre det riktig, klarer de å følge dem selv.

299 feil på forsiden, http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...ww.hardware.no/

 

Troverdighet er vel heller aldrig noe hw.no har hatt som mål å opparbeide.

Endret av svenna
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...