Gå til innhold

Random epic drop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bloodfang Bracers tviler jeg på at du fant, med mindre de kom før 1.3.0 patch tror jeg. Tier2 epics dropper ikke i MC lenger, med unntak fra Ragnaros, som dropper buksene.

 

Som jeg skriver så er jeg ikke 100% sikker på hva det var som droppet, annet enn at det var en epic leather set ting. Det var såpass lenge siden at det var v. 1.4, men om tier 2 dropper i MC fortsatt har jeg ikke peiling på. Jeg vet imidlertid med sikkerhet at en kompis av meg fikk Dragonstalker's Buksene for noen dager siden....

 

-KJ

 

EDIT: Møkkaquote... funker bare en gang i blandt på Mac! :mad:

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Greit at denne tråden er gammel, men ser ingen grunn til å lage en ny tråd bare fordi jeg har fått epic drop.

 

Uansett, fikk mitt første Epic drop idag, i Sunken Temple (faktisk droppa av en temmelig vanlig elite).

 

http://www.thottbot.com/?i=15300

Gah, den droppa en gang jeg var der også, men en warrior vant den med en 99 i roll :no:

 

 

Oh når det kommer til rolls: Dagen etter overnevnte drar jeg til Maraudon, og en epic staff dropper. Alle g'er, og hva ruller jeg? Joda, tallet 1... Min gode gamle uflaks.

 

Men jeg tror skjebnen ville gi meg litt tilbake, for resten av dagen/natta fikk jeg tilsammen 8 blåe items (3 var questrewards) ;)

Lenke til kommentar

Var i DM igår. Ante fred og ingen fare.. så droppa KROL BLADE, som den første epic worlddropen æ ever har sett. Og ingen rogues/warriors i gruppa vår(utrolig nok). Så det var free-4-all. Rolla først, ivrig som æ var.. fikk 65. Og så den ene etter den andre rolle. Var en roller igjen, og æ hadde allerede dollartegn i øyyan(han fikk bud på 1500g straks vi ankom ORG). Men så rolla han over 80 :cry:

 

Der hadde æ hatt end-game gear klinket og klart, siden æ allerede har epic-mount. Men akk.. må vel farme/grinde som de fleste andre dødelige, og gjøre meg fortjent til det :ermm:

Lenke til kommentar

Baron Rivendare, Siste bossen i Stratholme. 5-10man instance. Du kan rigktig nok bare glemme å "grinde" etter den med mindre du er Exalted hos Argent Dawn, da øker nemmelig drop sjansen betydelig...

 

Random epic drop?

Fant Boots of avoidence i Tanaris en gang..

 

De andre epic droppene jeg har vært "borti" er ikke random world drop...

Lenke til kommentar
Var i DM igår. Ante fred og ingen fare.. så droppa KROL BLADE, som den første epic worlddropen æ ever har sett. Og ingen rogues/warriors i gruppa vår(utrolig nok). Så det var free-4-all. Rolla først, ivrig som æ var.. fikk 65. Og så den ene etter den andre rolle. Var en roller igjen, og æ hadde allerede dollartegn i øyyan(han fikk bud på 1500g straks vi ankom ORG). Men så rolla han over 80 :cry:

 

Der hadde æ hatt end-game gear klinket og klart, siden æ allerede har epic-mount. Men akk.. må vel farme/grinde som de fleste andre dødelige, og gjøre meg fortjent til det :ermm:

Hvilken idiot betaler 1500 for Krol Blade!? Du får jo masse bra 1H i endgame instances..

Lenke til kommentar
Var i DM igår. Ante fred og ingen fare.. så droppa KROL BLADE, som den første epic worlddropen æ ever har sett. Og ingen rogues/warriors i gruppa vår(utrolig nok). Så det var free-4-all. Rolla først, ivrig som æ var.. fikk 65. Og så den ene etter den andre rolle. Var en roller igjen, og æ hadde allerede dollartegn i øyyan(han fikk bud på 1500g straks vi ankom ORG). Men så rolla han over 80 :cry:

 

Der hadde æ hatt end-game gear klinket og klart, siden æ allerede har epic-mount. Men akk.. må vel farme/grinde som de fleste andre dødelige, og gjøre meg fortjent til det :ermm:

Hvilken idiot betaler 1500 for Krol Blade!? Du får jo masse bra 1H i endgame instances..

vel, du kan jo bruke det på lvl 51... er man rik så... ja... da er man rik

Lenke til kommentar
Weee, første epic drop for meg!  :w00t:

 

Som de første på Sylvanas var guilden vår Enraged sammen med TTNClan i The Molten Core idag! :D

 

Vi tok ned Lucifron på andre forsøk, og jeg vant rollen mot _15_ andre på http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17109 ! :D To hadde rollet 98 da jeg rollet, og jeg rollet sist...jeg rollet 100! ;D

 

 

lest topic: "Random" vill si fra vanlige world dyr. ikke MC/onyxia/kazzak/azuregos

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Weee, første epic drop for meg!  :w00t:

 

Som de første på Sylvanas var guilden vår Enraged sammen med TTNClan i The Molten Core idag! :D

 

Vi tok ned Lucifron på andre forsøk, og jeg vant rollen mot _15_ andre på http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17109 ! :D To hadde rollet 98 da jeg rollet, og jeg rollet sist...jeg rollet 100! ;D

 

 

lest topic: "Random" vill si fra vanlige world dyr. ikke MC/onyxia/kazzak/azuregos

No shit, Sherlock? Sa bare at det var mitt første drop...

Lenke til kommentar

3 så langt:

 

Dazzling Longsword, droppet i STV da jeg var rundt level 38. Solgt for 45g.

 

Gut Ripper, droppa i Maraudon, og magen sa "need" og rolla først (jeg er rogue) :roll:. Heldigvis vant jeg!

 

Shadowblade droppa i går da jeg grinda tar lords i Un'Goro. Ganske ubrukelig dagger egentlig, den er ikke spesielt god hverken i mainhand eller offhand, men av en eller annen grunn selger den ganske bra. Håper å få rund 150g for den.

 

Edit: Den gikk for 175g buyout! Folk er rare.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...