Gå til innhold

Random epic drop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilsammen har jeg sett random epic droppe tre ganger!

 

Første gangen droppet http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2291 -- det var ingen warrior eller andre som trengte den i gruppa, så alle rollet. Jeg rolla 95, og tapte til en rogue som rolla 97! Du kan tenke deg jeg ble forbanna :mad:

 

Andre gang epic droppa, var jeg i et guild tribute run i diremaul. Et epic necklace som jeg ikke helt husker navnet på, men det var perfekt for casters. Meg og priesten rolla selfølgelig. Jeg rolla 33, han rolla 60 og noe...

 

Tredje gang var fra siste boss i Strath scarlet. Han droppa et epic pattern for en priest robe. Priesten i gruppa var også en tailor, og ble utrolig fornøyd :) Husker desverre ikke navnet på dette patternet heller.

 

Epic dropper fra MC bosser og onyxia teller ikke :p

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
Aso, dette var noe av det villeste tilfellet av dumflaks jeg har sett. Gjorde akkurat et Zul'Farrak run, hvor vi faktisk fikk tre epic drops. En av medlemmene på gruppa mi var en spanjol som knapt nok kunne engelsk virka det som, han var NE rogue. Tror du ikke han klarte å vinne alle tre epicene! Selv om jeg og han needa på to av dem. Her er hva Fetter Anton fikk:

 

Ardent Custodian

Boots of Avoidance

Gut Ripper

 

 

 

 

 

                              ...Pfft...

3 epics i samme instancerun? Samme mann vinner alle tre? neppe.

Jeg hadde kicket roguen da han vant den andre :p

 

 

Fant forresten Boots of Avoidance i Stranglethorn vale, droppet av en naga på level 43. Solgte den for 110g på silvermoon (ca.2 måneder siden).

Lenke til kommentar

Freezing Band var den første jeg så. Droppet av en av disse smådragene i Burning Steppes. Vi var fire i partyet, deriblant en Icemage, men en av medlemmene nektet å gi den til magen så alle rollet. Han som ikke ville gi den til magen vant så klart. :p

 

Myrmidon's Signet var den andre. Droppet i Scholo fra en av disse grønne dødsghoulene i "kjelleren" hos Baronessen. Heller ikke her nådde jeg opp.

 

Helm of Narv droppet i arenaen i Upper Blackrock Spire. Etter en kjapp diskusjon ble partyet enige om at dette var hunter-loot, og undertegnede konkurrerte mot to andre. Det endte med at dette ble min første episke ting i WoW... :)

 

Elemental Mage Staff droppet dagen etter da vi var på questrunde i Scholomance. Droppet fra det andre skjelettet vi knertet. Ingen mage i partyet, alle rollet. Min andre epic. Gav den til en mage jeg brukte å spille en del med.

 

Dwarven Hand Cannon droppet noen dager etter dette igjen, og igjen var jeg i Upper Blackrock Spire. Denne gangen var det på "balkongen" over drageeggrommet. Alle som kunne bruke den rullet og jeg vant med 96. :) Rimelig fornøyd hunter da ja.

 

Belt of Might droppet på en Molten Core tur jeg tilfeldigvis var med på. Det gjorde også Bloodfang Bracers (tror jeg... husker ikke helt 100% Var i allefall leather epic set.) pluss en eller annen epic mageting. På grunn av Master Loot ble det ingen rolling annet enn innen klassene som kunne bruke, og med 40 personer i partyet så fikk jeg ikke med meg hvordan det gikk. (Var mer opptatt med å holde meg i live. :p)

 

Glowing Brightwood Staff var den siste random epicen jeg har sett droppet. Den dukket plutselig opp da jeg og en warlock kompis gikk løs på div. mobs i Eastern Plaguelands i ren kjedsomhet da vi ventet på resten av raidgruppa utenfor Stratholme. Tror det var en Cursed Mage som droppet den. Warlocken rollet med en gang og fikk 10... Han holdt på å grine der han sto. Jeg ville uansett ha gitt ham den, men måtte bare rolle. :innocent: Jeg fikk 6, så den vant han.

 

Det morsomme med den siste er at han har mast etter akkurat den staffen på trade i IF i månedsvis... :)

 

Som dere ser så har jeg nok vært mer enn normalt heldig med mine turer rundt om kring, men har enda til gode å se en episk ting droppe når jeg er for meg sel. Gleder meg allerede. ;)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Skullflame Sheild - Droppa på min første tur i stratholme med guildet, en warrior fikk det (naturligvis :))

 

Så skjedde det noe spesielt litt senere i UBRS

Da vi hadde kommet til rommet til Drakkisath, så droppa det to epics på to mobs rett etter hverandre. Elemental Mages Staff og Skullflame Sheild :) Gjett om folk hylte på VT da ja :p

Lenke til kommentar
Gloves of Holy might droppa i Scarlet Monastary. Siden vi kun hadde en som brukte leather og han needa så fikk druiden den. Tror du faenke han tar hearthstone og legger den på ah?

Ikke for å være slem eller noe, men skjønte ikke dere nesten at dette ikke var "Druidgloves"? Disse glovsa er jo perfekte for Rogues, ikke druids. Anyways det er synd at folk gjør slikt. Advar alle vennene dine mot han og visst du noen gang havner i samme gruppe som han er i, fortell alle i gruppen hva han/hun gjorde. Man blir fort ganske upopulær på servere når man gjør slikt

Lenke til kommentar
Gloves of Holy might droppa i Scarlet Monastary. Siden vi kun hadde en som brukte leather og han needa så fikk druiden den. Tror du faenke han tar hearthstone og legger den på ah?

Ikke for å være slem eller noe, men skjønte ikke dere nesten at dette ikke var "Druidgloves"? Disse glovsa er jo perfekte for Rogues, ikke druids. Anyways det er synd at folk gjør slikt. Advar alle vennene dine mot han og visst du noen gang havner i samme gruppe som han er i, fortell alle i gruppen hva han/hun gjorde. Man blir fort ganske upopulær på servere når man gjør slikt

Jeg synes også det er veldig unødvendig, og dårlig gjordt å si at man trenger en ting, for å så selge den på AH e.l..

 

Blå\Epic bind on equip ting, burde man nesten kreve at vinneren brukte (kontrollere med inspect), slik at han ikke kunne selge det videre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...