Gå til innhold

Random epic drop


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Funnet denne Lifestone i Plaguelands når jeg farmet etter runecloth.

 

Eneste epic jeg har funnet som ikke har vært BoP :no:

 

leife edit

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siste bossen i Sunken Temple (lvl 55 elite) droppet dette 1h sverdet:

 

Dragon's Call - http://thottbot.com/?i=21782

 

Var en annen enn jeg som fikk det, men syntes det var værd å nevne siden dette sverdet er svært skjeldent! :)

Det må det være, for jeg og en kopis har tatt sunken bossen sikkert 35 ganger (er ikke overdrivelse), og har verken sett eller hørt om det. <Menn det var rått:)

Lenke til kommentar

Jeg fikk også min første blue drop for noen dager siden, Plated Fist of Hakoo :)

 

Synest det var litt spessielt siden jeg var lvl 29 Hunter, og fikk dem fra en chest i STV som var 8 lvl 40+ mobs runt ;)

 

Ikke spør, jeg er Hunter og har en helt spessiel måte og bli kvitt mobs enkelt [ikke drepe dem] uten hjelp fra andre players, så jeg fikk lootet chest'en i dødens øyeblik :p

Lenke til kommentar
Dewd: Det er snakk om epic drops (lilla), ikke rare drops (blå) i denne tråden. Blå drops er ikke all that hard to find ;)

Ja sannelig, det tenkte jeg ikke over, tror jeg bør få synet mitt sjekket for er redd for at jeg er i ferd med å bli fargeblind :cry:

 

Men da for jeg heller si det slik, jeg kommer tilbake hit når jeg er en del høyere i lvl og har fått min første *epic* drop :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...