Gå til innhold

Random epic drop


Anbefalte innlegg

Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Hehe, helt sikkert. Har aldri gjort noe slikt selv eller vært med i en gruppe som gjør det, men quester man alene i WP/EP/Felwood eller Winterspring, kan man bare glemme å være i fred i mer en 10 sekunder etter at man har aggroet en mob. Er stort sett de samme som gjør det også, begynner å kjenne igjen navnene etterhvert. Tipper de er lei av å kjøre instances og har funnet seg en trase å patruljere for å gjøre livet surt for de som er i lvl45-55 sjiktet. Velvel.

 

Er ikke alltid like lett å finne seg noen å queste med (random eller fra guild) klokken 4 på natten heller. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Må bare slenge meg på her...

Makan til latterlig utsagn! Allianse er ikke det grann bedre enn horde når det gjelder ganking/backstabbing/corpsecamping/generell laming. Har spillt begge sider til relativt høyt lvl og det finnes like mange feige jævler på begge sider.

Lenke til kommentar
Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Må bare slenge meg på her...

Makan til latterlig utsagn! Allianse er ikke det grann bedre enn horde når det gjelder ganking/backstabbing/corpsecamping/generell laming. Har spillt begge sider til relativt høyt lvl og det finnes like mange feige jævler på begge sider.

Legg merke til at han skriver "har jeg fått intrykk av"

Lenke til kommentar

Aso, dette var noe av det villeste tilfellet av dumflaks jeg har sett. Gjorde akkurat et Zul'Farrak run, hvor vi faktisk fikk tre epic drops. En av medlemmene på gruppa mi var en spanjol som knapt nok kunne engelsk virka det som, han var NE rogue. Tror du ikke han klarte å vinne alle tre epicene! Selv om jeg og han needa på to av dem. Her er hva Fetter Anton fikk:

 

Ardent Custodian

Boots of Avoidance

Gut Ripper

 

 

 

 

 

...Pfft...

Lenke til kommentar
Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Må bare slenge meg på her...

Makan til latterlig utsagn! Allianse er ikke det grann bedre enn horde når det gjelder ganking/backstabbing/corpsecamping/generell laming. Har spillt begge sider til relativt høyt lvl og det finnes like mange feige jævler på begge sider.

Som sagt, har vel ikke opplevd noe fra Alliansens side selv (utenom på raid og slikt da, det teller ikke), fordi jeg for det meste kjører solo.

 

Jeg sa heller ikke at alliansen ikke gjør det, men det jeg mente var at når jeg blir angrepet så er det i 9 av 10 tilfeller der motparten har en klar fordel før kampen begynner (in combat/lite liv). Vil jeg drepe en horde som sloss mot noen, venter jeg til han er ferdig og har fått tilbake liv/mana. Angriper han før det, ja da er det hans tap.

 

Min måte å spille på, iallefall.

 

De sjeldne gangene jeg får en fair combat liker jeg veldig godt, uansett om jeg blir smadret eller ikke. Det er lissom ikke helt det samme. ;)

 

Nok om det.

Lenke til kommentar
Aso, dette var noe av det villeste tilfellet av dumflaks jeg har sett. Gjorde akkurat et Zul'Farrak run, hvor vi faktisk fikk tre epic drops. En av medlemmene på gruppa mi var en spanjol som knapt nok kunne engelsk virka det som, han var NE rogue. Tror du ikke han klarte å vinne alle tre epicene! Selv om jeg og han needa på to av dem. Her er hva Fetter Anton fikk:

 

Ardent Custodian

Boots of Avoidance

Gut Ripper

 

 

 

 

 

...Pfft...

3 epics i samme instancerun? Samme mann vinner alle tre? neppe.

Lenke til kommentar
Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Må bare slenge meg på her...

Makan til latterlig utsagn! Allianse er ikke det grann bedre enn horde når det gjelder ganking/backstabbing/corpsecamping/generell laming. Har spillt begge sider til relativt høyt lvl og det finnes like mange feige jævler på begge sider.

Som sagt, har vel ikke opplevd noe fra Alliansens side selv (utenom på raid og slikt da, det teller ikke), fordi jeg for det meste kjører solo.

 

Jeg sa heller ikke at alliansen ikke gjør det, men det jeg mente var at når jeg blir angrepet så er det i 9 av 10 tilfeller der motparten har en klar fordel før kampen begynner (in combat/lite liv). Vil jeg drepe en horde som sloss mot noen, venter jeg til han er ferdig og har fått tilbake liv/mana. Angriper han før det, ja da er det hans tap.

 

Min måte å spille på, iallefall.

 

De sjeldne gangene jeg får en fair combat liker jeg veldig godt, uansett om jeg blir smadret eller ikke. Det er lissom ikke helt det samme. ;)

 

Nok om det.

Skal jeg si deg hva alliance gjør på min server? De camper windridere. Selv om de vet de ikke får honor av det. Ren griefing.

Lenke til kommentar
Som alle horder gjør (har jeg fått inntrykk av), angrep han selvsagt bare dersom jeg hadde lite liv eller var i combat.

:!: Ja for det er hvertfall ikke gjensidig for begge sider... :roll:

Må bare slenge meg på her...

Makan til latterlig utsagn! Allianse er ikke det grann bedre enn horde når det gjelder ganking/backstabbing/corpsecamping/generell laming. Har spillt begge sider til relativt høyt lvl og det finnes like mange feige jævler på begge sider.

Som sagt, har vel ikke opplevd noe fra Alliansens side selv (utenom på raid og slikt da, det teller ikke), fordi jeg for det meste kjører solo.

 

Jeg sa heller ikke at alliansen ikke gjør det, men det jeg mente var at når jeg blir angrepet så er det i 9 av 10 tilfeller der motparten har en klar fordel før kampen begynner (in combat/lite liv). Vil jeg drepe en horde som sloss mot noen, venter jeg til han er ferdig og har fått tilbake liv/mana. Angriper han før det, ja da er det hans tap.

 

Min måte å spille på, iallefall.

 

De sjeldne gangene jeg får en fair combat liker jeg veldig godt, uansett om jeg blir smadret eller ikke. Det er lissom ikke helt det samme. ;)

 

Nok om det.

Skal jeg si deg hva alliance gjør på min server? De camper windridere. Selv om de vet de ikke får honor av det. Ren griefing.

Skal jeg si deg hva horde gjør på min server? De camper gryphonpoints. Selv om de vet de ikke får honor av det. Ren griefing.

 

Lærdom: Det er like mange idioter på hver side.

Lenke til kommentar
Var akkurat det jeg prøvde å fortelle PoleCat  :roll:  :roll: ?

For guds skyld: Har jeg noengang sagt at alliansen ikke gjør det!? Nei. Jeg har selv ikke opplevd det (noe særlig, les mine andre poster ffs), men bare opplevd horder som gjør det til den store gullmedaljen med meg og at det er nesten like sjelden som en epic at jeg får en fair fight. Det var poenget.

 

Sheeez.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...