Gå til innhold

over 1000 ad-ware og virus! Slå den!


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Fant over 17000(!) når jeg skannet domenekontrolleren vår... dette var totalt som lå i hjemmemappene til alle brukerene. Det er snakk om overkant av 1000 brukere, så blir jo ikke mer enn rundt 17 på hver, noe som kan være så enkelt som temp.int.files/coockies, men ganske hefitg likevell.

Lenke til kommentar
jeg la inn et program som het for PC-cillin' (ja,  navnet låter ikke bra)

å når jeg la inn det, ble jeg bedt om å reboote, noe jeg gjore. når jeg kom i windows igjen,  begynte programmet å  ta insfiserte  filer..  ALLE programmene mine og alt annet jeg hadde,(+noe windows  applikasjoner) ble fjernet..    CDen jeg la inn fra fulgte med mitt EPoX hovedkort :p

 

holder meg til norton nå :)

4213701[/snapback]

 

Dette er litt rart, for jeg har selv brukt samme program, og sjøforsvaret brukte også dette programmet når jeg var inne.

 

Synes det virket greit jeg.

Lenke til kommentar

det at det er så mye spyware og virius forteeller vel litt om hva slags netsider folk driver og roter rundt på.

andbefaler og instaler et program som heter siteadvisor.

 

så blir dere varsla da dere går inn på utrygge sider.

 

og Windows Defender

 

adaware+ diverse andre ting

en liten oppvekker

 

Lenke til kommentar
Jeg slår dere alle. Var innom en bærbar som oppførte seg tregt. Grunnen var at hele disken var fyllt opp av karantenefilene til Norton. Det var snakk om antall i størrelsesordenen 100.000 ++ og over 30 GB

5349384[/snapback]

30gig med karantenefiler. Halvparten av min hardiskkapasitet jo!! :cool:

Lenke til kommentar
Jeg slår dere alle. Var innom en bærbar som oppførte seg tregt. Grunnen var at hele disken var fyllt opp av karantenefilene til Norton. Det var snakk om antall i størrelsesordenen 100.000 ++ og over 30 GB

5349384[/snapback]

30gig med karantenefiler. Halvparten av min hardiskkapasitet jo!! :cool:

5726946[/snapback]

Helparten av hans ;)

 

Brukern klaget over dårlig ytelse :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+9871234
sist jeg sjekka med norton hadde jeg 3500 virus :hrm:

5726976[/snapback]

 

Ikke for å være "frekk" på noen måte, men dette virket kanskje litt usannsynlig? Jeg mener, 3500 virus uten at du på noen måte merket det (untatt kanskje det at maskinen var tregere enn normalt)

 

... er det ikke også slik at i Norton så vises antall infiserte filer, og at disse både er virus og spyware etc?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
sist jeg sjekka med norton hadde jeg 3500 virus :hrm:

5726976[/snapback]

 

Ikke for å være "frekk" på noen måte, men dette virket kanskje litt usannsynlig? Jeg mener, 3500 virus uten at du på noen måte merket det (untatt kanskje det at maskinen var tregere enn normalt)

 

... er det ikke også slik at i Norton så vises antall infiserte filer, og at disse både er virus og spyware etc?

6307702[/snapback]

 

tror meg jeg merka det! formaterte nå for en liten stund siden føles ut som ny data jo :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...