Gå til innhold

Førstegangstjenesten 2005 - Hvor havna du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstod det slik at brevene ble sendt ut allerede i april...

Selv planlegger jeg å få unnagjort påbygg neste år, da jeg er lærling frem til midten av august, vil det by på problemer tro?

Ikke alle har samme innrykksperiode i løpet av året. Kommer vel litt ann på hvor du skal henne i forsvaret, så det kan gå bra ja, eller problemer.

Lenke til kommentar

Er i Sjøforsvaret, på KV Svalbard. Sitter på rompa inni et radiorom og griller pappafrøene mine. Begynner å gå lei, men dimmedatoen nærmer seg smått.

 

Edit: målet mitt er egentlig nådd. Da jeg var ferdig på vgs, var jeg ganske klar for å gjøre noe annet enn skole. Det har jeg fått gjort, og er nå veldig klar for å studere :)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Forstod det slik at brevene ble sendt ut allerede i april...

Selv planlegger jeg å få unnagjort påbygg neste år, da jeg er lærling frem til midten av august, vil det by på problemer tro?

Tror ikke det blir noe stress. Flere innrykk fra august og utover... Bare pass på å ikke kom i garden, der får man sjelden skoledimm (dimme tidligere pga skole) hvis man tilhører de aller seneste kontingentene, opplevde det selv og det var ingen positiv opplevelse! De var utrolig firkantede på dette mye grunnet vaktoppdragene og ga lite perm. Gikk glipp av mye skole tidlig i semesteret!

Lenke til kommentar
Pheeew. Blir mer og mer glad for at jeg fikk flyttet innrykksdatoen min til 20. Juli.

Det var faktisk en av mine positive gleder med å bli kalt inn i militæret. Er en del jeg gikk i klasse med som skulle inn i september eller oktober, de må jo da dasse bort to år..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...