Gå til innhold

Førstegangstjenesten 2005 - Hvor havna du?


Anbefalte innlegg

Har blitt kalt inn til KNM Harald Haarfaagre 26.9, men har absolutt ikke lyst til dette her. Vil heller studere før militæret. Noen som er i samme båt som meg? Hvis ja, noen som faktisk har fått godkjent en søknad om utsettelse? Fikk nemlig et høflig avslag på min første søknad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal man ikke stole på noe som forsvaret sier. Kontrameldinger er noe forsvaret er jævli gode på. Dessuten finnes det hverken logikk eller effektivitet.

 

Jeg baserte uttalelsen min på http://www.mil.no/felles/vpv/start/vpl/fgt...articleID=94279. Om dette ikke stemmer, så beklager jeg.

 

Det er nok kanskje ikke så lurt å late som man aldri fikk innkallelse. På mitt innrykk virket det som om det var ganske enkelt å slippe. Men det kommer sikkert litt an på hvor man havner.

Lenke til kommentar

Jepp, det blir bare enklere og enklere å slippe, det går for et noe mer "profesjonelt" forsvar, mindre soldater og mer penger pr soldat.

Dessuten virker det ut som de har forstått at en kar som absolutt ikke har lyst til å være i militæret kanskje det ikke er så mye vits å tvinge til å være der.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...