Gå til innhold

Trenger logo til nye Amotor


Anbefalte innlegg

Førstkommende fredag er det meningen at vi skal lansere nye amotor.no - Hardware-nettverkets side om bil og motor.

 

Vi kommer i første omgang til å bruke designet på hwb.no, men med andre fargevalg og selvsagt annen logo. Hvilke farger vi skal bruke er ikke bestemt.

 

Kan noen her forsøke seg på logo?

 

Ettersom fargevalg ikke er bestemt, bør den være rimelig fargenøytral, og logoen bør kunne skalere godt slik at den også kan brukes i mindre grafikk som f.eks. awards og reklamebuttons.

 

Det skader ikke at man får assosiasjoner til bil når man ser logoen, men dette er ikke noe must.

 

Vi ønsker logoen i vektorisert format, og rettigheter til å gjøre hva vi vil med den.

 

Det hadde vært kult hvis flere kunne prøvd seg, så plukker vi ut den beste - hvis det kommer gode nok innspill.

 

Vi kan gi "vinneren" 500 kroner.

 

Frist: Torsdag 22. mai kl. 12.00.

 

Så hvis noen har tid og lyst, er det bare å sette i gang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har et rimelig greit design, og så tar dere bort det og erstatter det med ikke noe i det hele tatt? Og nå skal dere altså erstatte med HWB-designet, som er både stygt og rotete?

 

Jeg håper _virkelig_ ikke at resten av sidene i HW-nettverket lir den samme dystre skjebnen. Dere har da vel råd til å gi oppdraget til noen som faktisk kan dette? Det vil dere få igjen mye for senere!

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Synes det var et fint dekk, men jeg vet ikke helt hvordan Amotor-navnet skulle plasseres i forhold til det.

 

Dette tok ikke helt av, så jeg måtte lage en midlertidig løsning inntil videre:

 

http://www2.amotor.no/

 

Før eller siden kommer vi nok til å ta et fullstendig redesign av sidene, og da er det naturlig å ta en ny logoprosess.

 

Takk for de bidragene som kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...