Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var Savage X kjøpt, og brukt meste av kvelden til å prøve å kjøre den inn, ser frem til tuneing og skikkelig kjøring i morgen, godt fornøyd med kjøpet, veldig solid ramme og bra demping.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt fornøyd fortsatt, etter å ha kjørt mer eller mindre i hele dag. Nå er den tunet skikkelig inn, så går som bare det.

Er moro med leketøy for litt eldre "barn" også ^^

Skrevet

Hei. Jeg er frsta til å ta med meg en zagi seiler på haukeli for å fly der.

Tenkte det kunne være artig ettersom det er mange bakker og alltid vind.

Er det noen som vet om det er ok å fly der?

Er jo tynnere luft der. Vil det være ett problem?

Skrevet

Hei hei!

Har lenge tenkt på å kjøpe meg et helikopter...

Var i en butikk i dag og så på Nikko Sky Ace. Jeg er helt fersk på dette, så mitt spørsmål er om dette er et greit nybegynnerhelikopter? Prisen på det var 999,-

Eller har dere noen andre forslag? :)

Skrevet
Hei hei!

Var i en butikk i dag og så på Nikko Sky Ace. Jeg er helt fersk på dette, så mitt spørsmål er om dette er et greit nybegynnerhelikopter? Prisen på det var 999,-

8743289[/snapback]

Dropp Nikko, som i mine øyne bare er et artig leketøy med destinasjon bosskurven, og kjøp heller en E-sky Lama V4 fra elefun ;)

Denne er lett å fly, og kjempeartig å leke med innendørs. Du får også lett tak i reservedeler, noe du ikke gjør med Nikko sin.

http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...5&kategoriID=24

Skrevet (endret)
Hei hei!

8743289[/snapback]

Dropp Nikko, som i mine øyne bare er et artig leketøy med destinasjon bosskurven, og kjøp heller en E-sky Lama V4 fra elefun ;)

Denne er lett å fly, og kjempeartig å leke med innendørs. Du får også lett tak i reservedeler, noe du ikke gjør med Nikko sin.

http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...5&kategoriID=24

8748517[/snapback]

Okey! Er veldig fristende å bestille det :) Men sånn ca rekkevidde er det på det? Vil jo helst fly litt ute også :)

Hva mener dere om dette? Det er jo satt ned en god del i pris også :)

Endret av Mitt_Nick
Skrevet

mini-z min har gått i lufta..nesten

Jeg brukte var nok til å kjøre inn 8 AAA batterie i mini-z min..nå kan jeg ikke gi gass lengre...går det ann og få den "chippen" som reservedel?

Skrevet (endret)

nei, jeg kjøpte lys set.. de har samme intakt som jeg kunne feste battriet til...som vr 8 AAA battri pakke

her er et enda bedre bilde... har IKKE på lys set intaket på den ..

slojadwi.jpg

Trykk for bedre bilde

Endret av beanfan94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...