Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte på hvervenbukta idag. Endte med at Styreservoen røk. Så nå trenger jeg ny? Noen som har forslag på servo opptill 400,-?

Skal være til 1:8 buggy, Caster.

 

Fint med svar før i morgen,da jeg skal handle dem i morgen, skal til Oslo så er fint om det fåes der. Ellers så kan jeg bestille over nettet, bare kom med forslag.

Lenke til kommentar
Hitec HS-635HB

 

Denne bruker jeg som styreservo på buggien og på Savagen. Den funker veldig bra på buggien da den er sterk og rask nok. Den har også drev av "Karbonite" som skal være 4 ganger sterkere enn vanlig nylon-drev. Den er også utrustet med to kulelager som minsker slakk akslingen som du fester styringen/motoren/bremsen til.

8917384[/snapback]

Så veldig god ut. Følger slik arm eller hva det heter med? slik at jeg får festet staget til styringa.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg kjørt inn og testet min nye Savage X 4.6. og jeg sier bare fy hel***e! Den tok helt av! Hadde nesten problemer med å holde framhjulene på bakken. :o

I en video på HPIs hjemmesider har de målt bilen til 96km/t, og jeg tviler ikke. Jeg kjørte i skolegåren på den lokale skolen for å kunne kjøre den inn ordentlig. Da innkjøringen var over, og jeg endelig fikk gi bånn gass så reiste framhjulene seg da bilen skiftet til 2. gir. Bilen var faktisk vanskelig å kjøre.

Lenke til kommentar

Kjørte litt sammen med en gjeng (TCTD, Team Crash Test Dummies) som lagde noen filmer for noen år siden. De hadde 3 Savage 4.6 og en 25. Minns de dro rundt i ett sett. Du må nok lære deg å kontrollere den for å få raskest mulig akselerasjon ja. :wee: Det gikk hardt utover karosseriene deres, bare filler etter å ha dratt rundt endel ganger.

 

http://tctd.info/downloads.htm

 

Fant filmen de tok opp etter (under...? :grin: ) innkjøringen av bilene:

http://tctd.info/Movies/TCTD%20killing%20a...komprimert).mpg

Lenke til kommentar
Du må nok lære deg å kontrollere den for å få raskest mulig akselerasjon ja. :wee:

8924128[/snapback]

Jeg må nok dessverre det. Men jeg lurer på om jeg ikke skal kjøpe en slik, så slipper jeg å ødelegge karosseriet så fort. Den ser ikke fin ut, men jeg tror det er en lur, og morsom, investering.

 

Fant filmen de tok opp etter (under...? :grin: ) innkjøringen av bilene:

http://tctd.info/Movies/TCTD%20killing%20a...komprimert).mpg

8924128[/snapback]

Teit musikk, men stilig film. :D

Lenke til kommentar
Du må nok lære deg å kontrollere den for å få raskest mulig akselerasjon ja. :wee:

8924128[/snapback]

Jeg må nok dessverre det. Men jeg lurer på om jeg ikke skal kjøpe en slik, så slipper jeg å ødelegge karosseriet så fort. Den ser ikke fin ut, men jeg tror det er en lur, og morsom, investering.

 

Fant filmen de tok opp etter (under...? :grin: ) innkjøringen av bilene:

http://tctd.info/Movies/TCTD%20killing%20a...komprimert).mpg

8924128[/snapback]

Teit musikk, men stilig film. :D

8925419[/snapback]

Tror det er en lur investering. Hva slags motor har du i din?

Lenke til kommentar
Berre sann utenom diskusjonen deres vist det var en diskusjon da... :D

 

Sann cirka, ka koster en sann bil?

 

 

sikkert bensin :p

8928370[/snapback]

 

nei, elektrisk,

er ikke helt sikker på hvilken type det er,

den så ganske proff ut så tipper en rundt,

7000 kr... og mer (som rullende chassi, med alt tileggs utstyr)

Vis jeg var blind, så rett meg opp...

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke tro de koster SÅ mye. Du får jo driftebiler hos morfars fra 800,- til 5000,-

8929243[/snapback]

 

jeg advarte meg selv da,

men vis du skal ha en skikkelig proff mente jeg,

da blir det omtrent den prisen...

8929294[/snapback]

Tja, det må isåfall være med en heftig Sender. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...