Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Har drivet med flyging en god stund nå men har litt tekniske problemer... :D

Har en 8 fly skrog i garasjen og to nesten oppegående fly...

 

Men har litt lyst til og prøve helikopter. men vil ikke kjøpe et dyrt et først siden det bare er for og prøve...

 

Har sett litt på et mini et som koster rundt 300 kr. tror dere at det er noe sånn bare for og prøve?

 

 

 

Dere andre her som flyr. har dere Modelflight simulatorer på pcen deres...

Hadde et program hvor man kobla til kontrollen men det ble borte under formatering av pcen...(noen forslag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, jeg har en Tamiya TNX(http://www.tamiya.com/english/products/43508tnx/index.htm).

 

Har problemer med å starte dritten, setter startern i men, den vil faen ikke starte..

Kommer bare en elektrisk lyd når jeg prøver å starte, virker som motoren ikke vil.

 

Noen som har en anelse om hva problemet er ? Kjørte tidligere i dag uten problemer men, når jeg prøvde å starte den litt senere på kvelden ville den ikke starte.

Kan det være motoren som er ødelagt eller hva faen ?

 

Takker for respons, send PM hvis det er noe du lurer på

Lenke til kommentar
Han sier han kun får en elektrisk lyd. Han har elstart. Motoren går ikke rundt når han setter starteren på motoren.

 

Prøv å lade batteriene i starteren, eventuelt prøv en annen elstarter.

8793214[/snapback]

 

Har prøvd 2 forskjellige batteri men, skal se om jeg får tak i en annen elstarter :)

Lenke til kommentar
er kyosho fazer en bra bil?

8794058[/snapback]

Så å si alle modellene til Kyosho er gode, men om Fazer-bilene er bedre enn FW-05T PLUS vet jeg ikke. Men sistnevnte ser og føles mer profesjonell ut en Fazeren.

8796791[/snapback]

 

ok, Fazer en bra og smooth bil?

bra for penga og gode egenskaper. God drift bil eller?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke. Har ikke prøvd noen av dem.

8799590[/snapback]

 

vis du ikke veit hva svare er hvorfor svare da?

8799759[/snapback]

Eh... når noen stiller ett spørsmål direkte til deg, lukker du bare munnen og går vekk da, eller? Om spørsmålet ikke var ment til meg, så må du ikke sitere meg, luring.

8799805[/snapback]

 

Ignorer, utakknemmelige småunger har ingenting å gjøre på internett, eller med ekte radiostyrte greier.

Unger burde ikke slippe til på internett før de har konfirmert seg, ville hevet kvaliteten mye.

 

Og du beanfan, kjøp deg en Nikko bil av noe slag, vent til du blir stor, og ikke minst kan skjønne at folk prøver å hjelpe, og at det ikke funker å være en frekk liten kødd når folk prøver å hjelpe. :mad:

Lenke til kommentar
Har drivet med flyging en god stund nå men har litt tekniske problemer... :D

Har en 8 fly skrog i garasjen og to nesten oppegående fly...

 

Men har litt lyst til og prøve helikopter. men vil ikke kjøpe et dyrt et først siden det bare er for og prøve...

 

Har sett litt på et mini et som koster rundt 300 kr. tror dere at det er noe sånn bare for og prøve?

 

 

 

Dere andre her som flyr. har dere Modelflight simulatorer på pcen deres...

Hadde et program hvor man kobla til kontrollen men det ble borte under formatering av pcen...(noen forslag)

8779661[/snapback]

 

Min mening er at dersom du vil ha eit LITE innblikk i helihobbyen må du legge litt peng i det. Minst 1,5k. For det kan du få e-sky helier. Dersom du vil fortsette ed hobbyen vil eg anbefale deg ein skikkeleg El heli eller nitro heli.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Bare husk å holde deg langt vekk fra slike hellikoptere som er å finne på leketøysbutikker og slikt. Like greit å kjøpe noe mer "egnet" slik at du skjønner litt mer hva det hele hele handler om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Lag en tråd du. Det kommer nok masse bilder inn etterhvert. Bare husk å skriv at man kan poste uansett hvilket utstyr man har, slik at noen ikke føler seg "for dårlige" til å poste. RC-bil fra Toys'r'us eller DIY-laget fly -spiller ingen rolle.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Bare husk å holde deg langt vekk fra slike hellikoptere som er å finne på leketøysbutikker og slikt. Like greit å kjøpe noe mer "egnet" slik at du skjønner litt mer hva det hele hele handler om.

8806110[/snapback]

Selv startet jeg rett på en T-Rex 450, og fikk den i luften. Desverre undervurderte jeg noen instillinger som senere eide meg :innocent:.

 

I skrivende stund bestiller jeg nye deler til helikopteret mitt, så forhåpentligvis får jeg det i luften til neste helg. Det var moro så lenge det varte sist, så nå gleder jeg meg noe sykt. Jeg gjør iallefall ikke den samme "feilen" igjen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...