Gå til innhold

X-box den beste multiplayer maskinen


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-13 18:53, HardCubed skrev:

Slapp av litt da. Du ha rett i at jeg ikke kom med noen argument for at DC, GC og PS2 var bedre multiplayer enn Xbox (kanskje jeg ikke burde ha sagt PS2 men, men). Grunnen til at jeg synest at GC er bedre multiplayer er at konsollen har Super Smash Brothers Meele og Super Monkey Balls (Monkey Balls er sikkert ikke for alle gamere), som er en bedre duo enn Halo og Doa3. Jeg sa DC for at jeg liker de typene multiplayer spill som maskinen har.


Men det er en ting jeg tar tilbake, desse linjene her: "Jeg sa at det var "ingenting", som i at det er ingenting å måle seg med PC, Dreamcast, PS2 og GCs"

PS2 og GC burde ikke ha vært med. GC og Xbox ligger for nære verandre når det kommer til multiplayer spill, og PS2s multiplayer er ikke noe å skryte av.


Hvorfor vile jeg spille Halo på splitt screen? Splitt screen ødelegger mye av gleden i FPS spill, for du vet så mye om motstanderne. Selv om du prøver å la være å "spionere" på motstandaren din, så hører du hvilke våpen, power ups, når skjoldet hans er nede, og av og til ser du hvor han er. Jeg skal love deg at uansett hvor mye gøy du har det med Halo i splitt screen, så er dobblet så bra når dere spiller på hver sin skjerm. Og siden TVer er tungvinte å ta med seg på LAN partys, så foretrekker vi PC folk, å ta med oss 19' skjermer, eller noe sånt.


Men viss det får deg til å føle deg bedre så synest jeg at av alle konsollene (merk ordet konsoll), så tror jeg at Xbox har den lyseste framtiden med tanke på multiplayer spill, pga ethernett adapteret.


Og angående min store begeistring over potensialet til Eternal Darkness, så var posten min dedikert til de forkjellige reviewene som spillet hadde fåt. Reviews so i at spillet HADDE komt ut, og ikke bare til spill pressen men også til den vanlige spiller. Så det var ikke noen høge forventninger til et spill som lå i horizonten, men begeistring (og forventning) til et spill som allerede var ute. Riktig nok så er det bare komt ut i USA, men for det hadde komt ut, og alle kan importere det, viss de vil. Så det var ikke noe dobbelt spill i gang, jeg bare konstanterte at spillet hadde fått kongelige bra annmeldelser, og at jeg har hatt store forventninger til spillet.


Og BtW viss jeg var en GC fanboy, ville jeg da ha sagt at jeg ville heller hatt en god PC, enn en PS2, en Xbox og en GC? Jeg innrømmer at jeg har en ømt hjerte for Nintendo (og Rare) sine spill. Men er jeg en fanboy, tror ikke det. Faktumet er at den enest grunnen til at jeg er innteressert i GC er Nintendo's spill. Hadde noe annet firma laget GC, uten Nintendos glimmrende spill, så hadde jeg ikke giddet å sett på konsollen, en gang.


Og snakk om verdiløse svar, om jeg skal ha ignorert disse "verdiløse" svarene, så hadde ikke vært noe særlig å lese her (det innkluderer de fleste av dine svar også).



 

Endelig et fornuftig innlegg, selvom jeg ikke er enig i alt. Det at du liker GC bedre som multiplayer platform rent ut i fra din spillinteresse har jeg ingen problemer med å respektere, og det var bra at du kom med argumenter, istedet for rene påstander som henger i luften.

 

Jeg skal prøve å roe meg ned, men jeg blir fort irritert over diskusjonsformen her. Det er bra å se at du kan svare fornuftig for deg. Men jeg forbeholder meg fremdeles retten til å spidde fanboys på pennespissen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du liker å spille Halo multiplayer - derfor er X-box verdens beste multiplayer maskin? Hvor f... er logikken der? Halo kommer ut på PC også, vil det gjøre at PC og X-box vil dele førsteplass på "verdens beste multiplayer platform"-pallen da eller? Duh...

 

Helt greit at du er fan av X-boks, og at du synes andre platformer er mindre bra, men vær så snill: ikke misbruk enhver anledning til å forherlige din egen smak mens du tråkker på andres. Lei av å se barnslige meldinger type: "X-box er konge, PS2 er dritt!!!111" bakt inn i mer eller mindre seriøse tråder. Vi har alle hørt det tusen ganger før, og det tilfører ingen informasjon av verdi for noen - det er bare gullfisk-oppgulp.

 

Som en start kan du jo for eksempel begynne å nevne hvorfor du synes Halo er bedre enn alt annet. Ellers overbeviser du ingen, capiche?

 

...og det hjelper ikke å si at fordi TimeSplitters på PS2 hakker så er Halo best. Du må nok gå litt grundigere til verks enn dèt! Tenk litt på at det er noen millioner gamers der ute som har andre favoritter (CS for eksempel) og de driter faktisk i om du roper "Halo er best!" aldri så mye. Du må nok ha noe litt bedre å komme med.

 

Skjerpings!

 

_________________

Who messed with my anti-paranoia shot!?!?

 

[ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-07-28 20:46 ]

Lenke til kommentar

1. Halo

2. Halo 2

3. Unreal

4. Counter-strike condition zero

5. Timespilitters 2

6. DOA3

7. doom3

8. return to castle wolfenstein

9. Medal of honor allied assault

10. Delta force black hawk down

11. Andy mcnab team sas

12. SWAT Global strike team

13. Deus ex2

14. Operation flashpoint: cold war crisis

15. Batlefield 1942

 

 

 

Disse spilla i fire player snakker vel for seg selv...

Lenke til kommentar

Fyfaen så tragiske dere er....

 

Chubby man, de spillene du nevner, 90% av de er ikke ute enda, så du aner jo ikke hvor fete de er, eller om de er fete i det hele tatt...

 

Halo er et veldig bra multiplayer spill, 4player rocker. Men DOA3 er noe av det mest tragiske når det gjelder fightspill, sier du noe annet er du ingen ordentlig fightspill type....

 

PS2, etter å ha vært så lenge på markedet har et veldig svakt 4 playerspill register, GC har vel 2 av de beste 4 player spillene på markedet med SSBM og Monkey Ball...

 

Både Xbox og GC kommer med veldig mange bra multiplayer spill, og PS2 får, sammen med Xbox og GC timesplitters 2 som ser råbra ut...

 

Jeg gleder meg veldig til Halo 2 og håper det blir litt mer våpen, ellers har du Unreal tournament som ser ut til å bli kjempebra....

 

Tilslutt, Chubbyman, bli litt mer voksen a' , fks Doom 3 er ikke annonsert til noen konsoller enda engang, at du ønsker at den konsollen du liker best har best multiplayer spill er ditt eget prob, ikke del det med oss,

 

Best multiplayer konsoller ute nå : uten tvil Dreamcast og N64....

 

Fred...

Lenke til kommentar

en liten ting jeg har lurt på, hvis doom3 skal ha god grafikk, og kan kjøres på xbox uten og justere grafikken - så blir vel ikke grafikken bedre enn halo likevel? siden kabler og tv osv allerede blir flaskehals i halo...

en må sikkert ut med penger skal en få doom3 grafikken like bra på xbox som pc, eller?

btw, xbox er billig, men utstyret som trengs for og utnytte den maksimalt er veldig dyrt - så at xbox er billig og at den har dolby5.1 og vanvittig god grafikk argumentene motsier jo hverandre.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 20:30, Gaultier skrev:

Men DOA3 er noe av det mest tragiske når det gjelder fightspill, sier du noe annet er du ingen ordentlig fightspill type....


 

der er jeg helt enig, jeg synes tekken tag er mye bedre. doa var ett helt normalt fightespill bare at det virket strippet for alt unntatt slag/spark, det minnet om street fighter. det ble liksom bare sparke og slå og gjøre de samme triksene omigjen, og være feig ved å gjøre ett triks hele tiden så vinne lett.

tekken tag er ett mye bedre spill, på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Når det ble snakk om hvor "bra" HALO var i 4 player måtte jeg trekke litt på smilebåndene, best multiplayerspillkonsoll? ok,,,, ta og test en 64 spillers runde i Tribes 2, Der har du definasjone av multiplayer spill,,,, Dessuten er det Ingenting som slår tastatur og mus.

Lenke til kommentar

"Men DOA3 er noe av det mest tragiske når det gjelder fightspill, sier du noe annet er du ingen ordentlig fightspill type...."

 

Helt enig, det var f** på tide at noen sa det!

 

Og Doom3 kommer til Xbox, men det kommer ikke til å bli like bra som PC versjonen. Xbox versjonen kommer til å bli nedgradert grafikk messig.

 

"...xbox is powerful enough to run Doom3. But it is not with out sacrifises to the amazing PC visuals." EGM

 

Og du får mer for pengene når du kjøper en god PC til 20000 enn en Xbox. Men det forutsetter at du ikke bare spiller spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...