Gå til innhold

X-box den beste multiplayer maskinen


Anbefalte innlegg

Halo 4 player er det feteste multiplayer spillet som finnes. DOA3 er også helt rått i 4 player, men halo tar kaka, så mange forsjerlige spill valg og så mye spill glede har jeg aldrig hatt, det må donke ut ps2 og gc RÅTT!!! ps2 i 4 player er dårlig foreks. time splitters det hakker som bare det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-12 19:04, chubby_man skrev:

Halo 4 player er det feteste multiplayer spillet som finnes. DOA3 er også helt rått i 4 player, men halo tar kaka, så mange forsjerlige spill valg og så mye spill glede har jeg aldrig hatt, det må donke ut ps2 og gc RÅTT!!! ps2 i 4 player er dårlig foreks. time splitters det hakker som bare det.



 

Bare vent til du får prøvd 16 player med system link... :grin: Det er GROMT. Ingen ting som skikkelig teamplay. Det her (etter min mening) at Xbox trekker fram sitt virkelig store trumfkort.

Lenke til kommentar

Halo er ikke noe spesielt bra i 4 player. Det hadde sikkert vært kraæm med 8+ players, men 4p er ingenting. Når du sier at Halo er det feteste multiplayer spillet noen sinne, da tar du j@vli hardt i. Og DoA3? Ha, DoA3 er ikke verdt disken spillet er lagret på. Spillet kan kanskje virke bra for 13 åringer som synest at Britny Spears' bryster ser ekte ut, men den seriøse fighting fan vil heller holde seg til Street Fighter, Tekken eller Virtua Fighter. DoA3 er bare Tekken, med dårligere gameplay og større bryster.

 

Det er ekstremt patetisk å kåre Xbox som den beste multiplayer konsollen, basert på to spill. Spesielt når det ene er DoA3!

 

PC er den desidert beste multiplayer platformen noen sinne uansett, så god natt og hold kjeft.

 

Begone with you, back to the darkness from once you came.

 

 

 

_________________

In the land of Seatle, in the fires of Microsoft, the dark lord Bill Gates forged, in secret, a master OS, to controll all PCs. And into this OS he put his greed, his malice and his will to dominate all computer media.

One OS to rule them all.

 

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-07-13 00:35 ]

Lenke til kommentar

Britney Spears sine bryster....er...er...er de ikke ekte....? Noooo!!!Jeg..jeg...jeg kan ikke tro det....

 

Men seriøst....Har det noe å si???

 

Back to the issue:

HALO ER GROMT I MULTIPLAYER...

 

Greit det er bedre med 8+ spillere men du kan ikke påstå at det er søppel med 4...

 

Og basert på to spill?

Men hva har vi i vente?

hmm....

 

Unreal Championship

Midtown Madness 3

Mechassault

Brute Force

Rainbow six: Raven shield

Ghost Recon

Battlefield 1942

+ mye mer!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 00:36, Nymfo- Olga skrev:

Britney Spears sine bryster....er...er...er de ikke ekte....? Noooo!!!Jeg..jeg...jeg kan ikke tro det....


Men seriøst....Har det noe å si???


Back to the issue:

HALO ER GROMT I MULTIPLAYER...


Greit det er bedre med 8+ spillere men du kan ikke påstå at det er søppel med 4...



 

Det har noe og si når en viss 13 åring, hevder at Xbox er den dessidert beste multiplayer maskinen.

 

Og jeg sa aldri at Halo var søppel i 4player. Jeg sa at det var "ingenting", som i at det er ingenting å måle seg med PC, Dreamcast, PS2 og GCs multiplayer spill. Men det er sikkert rått med 8+ players.

 

Og hva enn som er i vente for Xbox, så er det nå-tiden som teller. Ikke hva som kan være, eller det som kommer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 01:11, HardCubed skrev:

Det har noe og si når en viss 13 åring, hevder at Xbox er den dessidert beste multiplayer maskinen.


Og jeg sa aldri at Halo var søppel i 4player. Jeg sa at det var "ingenting", som i at det er ingenting å måle seg med PC, Dreamcast, PS2 og GCs multiplayer spill. Men det er sikkert rått med 8+ players.


 

Herrrrrrreeeeeeeeeeguuuuuuuuuuud!!!! Kan du si meg hvorfor Dreamcast, PS2 og GC er mye bedre enn Xbox som multiplayerplattform? Du kommer jo f*en ikke med ett eneste argument, men bare konstaterer at Halo multiplayer på Xbox er dårligst. På meg så virker det som om du er den kunnskapsløse 13-åringen, eller kanskje vi skal si GC FANBOY på 25 år! MORON!!!

 

Prøv å spill 4 player sammen med 4 kompisser på SAMME PC (merk SAMME PC). Nei, jeg tror ikke det funker så bra nei. Prøv å spill 4 player med 4 kompisser på GC eller PS2. Du er heldig hvis du i det hele tatt får 10 FPS i spill som er like krevende som Halo. Prøv å spill f.eks. Wolfenstein 16 player i LAN (merk LAN). Nei, jeg tror ikke det funker så bra med mindre du har innvestert, ja la oss si ca. 160000,- i datamaskiner og et fett nettverk. Prøv å spill 16 player på PS2 eller GC. Nei, det er faktisk ikke mulig det!!!

 

Quote:


Og hva enn som er i vente for Xbox, så er det nå-tiden som teller. Ikke hva som kan være, eller det som kommer.



 

KISS MY ASS!! I REPEAT: KISS MY ASS!!!!!! Her får du et sitat fra en tråd DU startet:

 

Quote:


Eternal Darkness skulle være Nintendos svar på Resident Evil. Men etter som spillet utvikklet seg, og ble flyttet fra N64 til GC, så ble det klart at det ikke var en RE klone. ED var i følge utvikklerne en psycological thriller, istedet for et survival horror spill som RE.


Les mer om ED her:http://cube.ign.com/articles/135/135887p1.html


Mange av oss GC fans har ventet spent på dette spillet. Og nå har de første reviewene komt og spillet har skåret stort! Jeg er nå mer spent en noen gang! Og hånden min kribbler, og ikke av den vanlige grunnen til at hender kribbler.


 

Du sier at det er nåtiden som teller, angående Xbox, mens du i en annen diskusjon hyller et kommende GC spill, som du ennå ikke har prøvd. Aner du i det hele tatt hvor SINNSYKT på tryne det er! Du er en ENORM GC FANBOY. Du viser bare hva slags dobbeltspill du egentlig fører, og jeg gidder snart ikke å lese svarene dine mer. De er verdiløse.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 11:08, Jc-g skrev:



Herrrrrrreeeeeeeeeeguuuuuuuuuuud!!!! Kan du si meg hvorfor Dreamcast, PS2 og GC er mye bedre enn Xbox som multiplayerplattform? Du kommer jo f*en ikke med ett eneste argument, men bare konstaterer at Halo multiplayer på Xbox er dårligst. På meg så virker det som om du er den kunnskapsløse 13-åringen, eller kanskje vi skal si GC FANBOY på 25 år! MORON!!!


Prøv å spill 4 player sammen med 4 kompisser på SAMME PC (merk SAMME PC). Nei, jeg tror ikke det funker så bra nei. Prøv å spill 4 player med 4 kompisser på GC eller PS2. Du er heldig hvis du i det hele tatt får 10 FPS i spill som er like krevende som Halo. Prøv å spill f.eks. Wolfenstein 16 player i LAN (merk LAN). Nei, jeg tror ikke det funker så bra med mindre du har innvestert, ja la oss si ca. 160000,- i datamaskiner og et fett nettverk. Prøv å spill 16 player på PS2 eller GC. Nei, det er faktisk ikke mulig det!!!



 

jeg har pc som jeg spiller spill som ffv, cs, sc, NwN og fallout på nå. ellers så har jeg ps2 som jeg spiller mest på siden gta3, mgs2, tc2 og tekken tag er mye kulere enn de spillene. er det ett spill jeg ville hatt LAN på så ville det vært liero, ellers bryr det meg lite om konsollspill støtter lan eller ikke. jeg bruker pc til lan og ps2 til spilling. jeg ville ikke linket med ps2 selv om ps2 hadde hatt samme muligheten som xbox til linking.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 00:36, Nymfo- Olga skrev:

Men hva har vi i vente?

hmm....


Unreal Championship

Midtown Madness 3

Mechassault

Brute Force

Rainbow six: Raven shield

Ghost Recon

Battlefield 1942

+ mye mer!



 

hmmm....veldig mye nyskapende der som jeg ikke kan spille på pc? hmmm...

*holde seg til skikkelige spillutviklere som developer for Nintendo...mye mer nyskapende og ekslusive titler der...

Pc og GameCube (og kanskje en liten PS2) så får du jo alt som går ann...

*ler*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 14:37, AciD18 skrev:

Quote:


Den 2002-07-13 00:36, Nymfo- Olga skrev:

Men hva har vi i vente?

hmm....


Unreal Championship

Midtown Madness 3

Mechassault

Brute Force

Rainbow six: Raven shield

Ghost Recon

Battlefield 1942

+ mye mer!



 

hmmm....veldig mye nyskapende der som jeg ikke kan spille på pc? hmmm...

*holde seg til skikkelige spillutviklere som developer for Nintendo...mye mer nyskapende og ekslusive titler der...

Pc og GameCube (og kanskje en liten PS2) så får du jo alt som går ann...

*ler*

 

Ja, kan du ikke i samme slengen si meg når disse spillene kommer til PC:

 

Unreal Championship

Brute Force

Project Ego

Ninja Gaiden

Blinx

DoA Ex

RE

Moria

Panzer Dragoon Orta

Enclave

Shenmue II

The Unseen

Psychonauts

Phantasy Star Onliine

Stalingrad

Gun Metal

Rallisport Challange 2

Amped 2

Halo 2

+++

 

Jeg ba om releasedato!

 

Quote:


holde seg til skikkelige spillutviklere som developer for Nintendo...mye mer nyskapende og ekslusive titler der...


 

BULLSHIT. Kan du si meg hva som er så j*vla nyskapende med Mario og Zelda i forhold til de første utgavene? Nintendo har jo for h*lvete hatt de samme figurene i snart 20(!) år. Nyskapende MY ASS!! Blinx er nyskapende!

 

Les den listen høyt for deg selv når du legger deg i kveld. Husk, jeg ba om release datoer for PC!

 

_________________

Stupid people should not reproduce.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: jc-g på 2002-07-13 15:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 22:36, nyk skrev:

Det skal finne sen hub til Xbox noen som vet hvor man kan få taki en slik hub? Ps2 Suger rævva av seg selv. xbox er best


 

Jeg bruker en helt vanlig hub til Xbox, 100Mbit SMC hub, den er igjen kobla til en 100Mbit switch. Xboxen funker glatt med det oppsettet :smile:

Multiplayer med 3-4 på en Xbox og 3 Xboxer til via internett rocker! (krever mye linje da! *smeike 2Mbit SDSL modemet litt*)

 

Ett spill og du er hekta! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 11:08, Jc-g skrev:

Herrrrrrreeeeeeeeeeguuuuuuuuuuud!!!! Kan du si meg hvorfor Dreamcast, PS2 og GC er mye bedre enn Xbox som multiplayerplattform? Du kommer jo f*en ikke med ett eneste argument, men bare konstaterer at Halo multiplayer på Xbox er dårligst. På meg så virker det som om du er den kunnskapsløse 13-åringen, eller kanskje vi skal si GC FANBOY på 25 år! MORON!!!


Prøv å spill 4 player sammen med 4 kompisser på SAMME PC (merk SAMME PC). Nei, jeg tror ikke det funker så bra nei. Prøv å spill 4 player med 4 kompisser på GC eller PS2. Du er heldig hvis du i det hele tatt får 10 FPS i spill som er like krevende som Halo. Prøv å spill f.eks. Wolfenstein 16 player i LAN (merk LAN). Nei, jeg tror ikke det funker så bra med mindre du har innvestert, ja la oss si ca. 160000,- i datamaskiner og et fett nettverk. Prøv å spill 16 player på PS2 eller GC. Nei, det er faktisk ikke mulig det!!!



Du sier at det er nåtiden som teller, angående Xbox, mens du i en annen diskusjon hyller et kommende GC spill, som du ennå ikke har prøvd. Aner du i det hele tatt hvor SINNSYKT på tryne det er! Du er en ENORM GC FANBOY. Du viser bare hva slags dobbeltspill du egentlig fører, og jeg gidder snart ikke å lese svarene dine mer. De er verdiløse.


 

Slapp av litt da. Du ha rett i at jeg ikke kom med noen argument for at DC, GC og PS2 var bedre multiplayer enn Xbox (kanskje jeg ikke burde ha sagt PS2 men, men). Grunnen til at jeg synest at GC er bedre multiplayer er at konsollen har Super Smash Brothers Meele og Super Monkey Balls (Monkey Balls er sikkert ikke for alle gamere), som er en bedre duo enn Halo og Doa3. Jeg sa DC for at jeg liker de typene multiplayer spill som maskinen har.

 

Men det er en ting jeg tar tilbake, desse linjene her: "Jeg sa at det var "ingenting", som i at det er ingenting å måle seg med PC, Dreamcast, PS2 og GCs"

PS2 og GC burde ikke ha vært med. GC og Xbox ligger for nære verandre når det kommer til multiplayer spill, og PS2s multiplayer er ikke noe å skryte av.

 

Hvorfor vile jeg spille Halo på splitt screen? Splitt screen ødelegger mye av gleden i FPS spill, for du vet så mye om motstanderne. Selv om du prøver å la være å "spionere" på motstandaren din, så hører du hvilke våpen, power ups, når skjoldet hans er nede, og av og til ser du hvor han er. Jeg skal love deg at uansett hvor mye gøy du har det med Halo i splitt screen, så er dobblet så bra når dere spiller på hver sin skjerm. Og siden TVer er tungvinte å ta med seg på LAN partys, så foretrekker vi PC folk, å ta med oss 19' skjermer, eller noe sånt.

 

Men viss det får deg til å føle deg bedre så synest jeg at av alle konsollene (merk ordet konsoll), så tror jeg at Xbox har den lyseste framtiden med tanke på multiplayer spill, pga ethernett adapteret.

 

Og angående min store begeistring over potensialet til Eternal Darkness, så var posten min dedikert til de forkjellige reviewene som spillet hadde fåt. Reviews so i at spillet HADDE komt ut, og ikke bare til spill pressen men også til den vanlige spiller. Så det var ikke noen høge forventninger til et spill som lå i horizonten, men begeistring (og forventning) til et spill som allerede var ute. Riktig nok så er det bare komt ut i USA, men for det hadde komt ut, og alle kan importere det, viss de vil. Så det var ikke noe dobbelt spill i gang, jeg bare konstanterte at spillet hadde fått kongelige bra annmeldelser, og at jeg har hatt store forventninger til spillet.

 

Og BtW viss jeg var en GC fanboy, ville jeg da ha sagt at jeg ville heller hatt en god PC, enn en PS2, en Xbox og en GC? Jeg innrømmer at jeg har en ømt hjerte for Nintendo (og Rare) sine spill. Men er jeg en fanboy, tror ikke det. Faktumet er at den enest grunnen til at jeg er innteressert i GC er Nintendo's spill. Hadde noe annet firma laget GC, uten Nintendos glimmrende spill, så hadde jeg ikke giddet å sett på konsollen, en gang.

 

Og snakk om verdiløse svar, om jeg skal ha ignorert disse "verdiløse" svarene, så hadde ikke vært noe særlig å lese her (det innkluderer de fleste av dine svar også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...