Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
SteffyBoy fikk siste svar i Siste Ordet 3, (...)

Haha, ikke nå lenger. Tro om Ueland gjorde det på pur faen. :wee:

Han startet SO3, han slutter SO3 :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor ble SO3 stengt på side 5001, egentlig?

Fordi folk spammet som noen h0rer for å si det mildt sagt for å få post nummer 10'000 og for å få slutt på spammen så stengte jeg threaden.

Og så ble det gjort enighet om å bare la den være stengt og opprette en ny SO.

Skrevet

Neimen, svarte! Jeg missa visst slutten på SO3 for en lusen kinofilm :( Jeg fikk ikke sagt farvel engang. Jaja, fint å se deg tilbake som mod B|Real.

Skrevet

Ah. Det har vært en begivenhetsrik dag. Jeg kan legge meg med god samvittighet.

God natt både til de som skal sove og de som skal sitte oppe i natt :)

Lurer på hva SnowDOG_ kommer til å si om trådskiftet?

Skrevet
*Skrive litt for å få SO4 blandt mine innlegg*

Rart å skrive SO4, gitt.

Du som er glad i å skrive korrekt - du burde vite bedre. "Blant" er korrekt, ikke "blandt".

;)

Blandt er en mer konservativ form. Word retter opp,og fjerner d-en. Men læreren min tørr ikke sette feil på det. Litt usikker på om den offisielt er en sideordnet form?

Skrevet
*Skrive litt for å få SO4 blandt mine innlegg*

Rart å skrive SO4, gitt.

Du som er glad i å skrive korrekt - du burde vite bedre. "Blant" er korrekt, ikke "blandt".

;)

Blandt er en mer konservativ form. Word retter opp,og fjerner d-en. Men læreren min tørr ikke sette feil på det. Litt usikker på om den offisielt er en sideordnet form?

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

I shall say no more.

Skrevet

forbanna norsklærere hele gjengen.. er piss lei av å høre folk prate om stavefeil/skrivefeil.. andre ting jeg begynner og bli rimelig lei av er det evige maset om antall poster, sidetall osv..

skulle innført et spambarometer på lik linje som advarselsystemet. 5 spam poster og du er ute i et par uker.

Skrevet
forbanna norsklærere hele gjengen.. er piss lei av å høre folk prate om stavefeil/skrivefeil.. andre ting jeg begynner og bli rimelig lei av er det evige maset om antall poster, sidetall osv..

skulle innført et spambarometer på lik linje som advarselsystemet. 5 spam poster og du er ute i et par uker.

:w00t:

Skolen slutter halv tre!

Skrevet

Evt strengere moderering av spam.

PS: Cry me a river

Skrevet

Huff, nå savner jeg min kjære. Gleder meg så til hun flytter til Sortland så jeg kan nå henne når man trenger en klippe å lene seg på :(

Skrevet (endret)
Huff, nå savner jeg min kjære. Gleder meg så til hun flytter til Sortland så jeg kan nå henne når man trenger en klippe å lene seg på :(

Langt unna eller?

Edit: tar kvelden.

Endret av Ø.B.
Skrevet (endret)

Kan en mod banne meg til i morgen? Har ikke viljestyrke til å leggge meg. :p

(Og har heldagsprøve i morgen. Herlig!)

Edit2:

Blæh!

Bokmålsordboka

Ordboka har en overforbruksperre mot nedlastning utenfor Universitetet i Oslo. Du/dere har brukt den for mye. Vent en stund og prøv igjen.

insert into ordlogg values (sysdate,'egne:OVERFORBRUK','0','0',4)

Endret av bhsand
Skrevet

ditto..

det hviler en forbannelse over meg og min kjære, vi havner alltid på forskjellige steder her i verden.. men men, skal vel ikke klage. nå er det jo bare halve landet mellom oss.. før var det hele kloden..

kanskje om et år ender vi opp i samme by.. er vi heldige.

Skrevet

Langt unna eller?

Edit: tar kvelden.

Ca 3.5mil.

Dog er slutt på det når det er skoleslutt for da kommer hun til sortland og skal bo hos sin mamma :)

phax: Hvordan klarer du slik avstandsforhold? o_O

Skrevet
Au. Jørgens første barber kutt :woot: *sprette en iskald glasscola*

Hehe, først nå? :p

Laptop i senga er geniale greier altså, men nå må jeg seriøst sove.

God natt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...