Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn. I 45 minutter har jeg skrevet en analyse av Som i en kinosal, og dette ble omtrent den beste diktanalysen noensinne. Jeg blir skuffet av annet enn sterk 5er.

 

GO STEFFY!

 

*snufs*

Jeg vil gjerne takke Colaen som holdt meg våken hele natten, og.. off, jeg glemmer sikkert noen.. Øh, Silje, som holdt meg med selskap.. Selvsagt, læreren min, som ga meg karakteren. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Skitt. Kom meg seint i seng i natt også...

Hvem begynner å fikse iTunes-bibloteket rett før en legger seg?

5761442[/snapback]

Kongen av sverige.

5761677[/snapback]

You droppet tha bomb!

Morn. I 45 minutter har jeg skrevet en analyse av Som i en kinosal, og dette ble omtrent den beste diktanalysen noensinne. Jeg blir skuffet av annet enn sterk 5er.

5761697[/snapback]

Lykke til da! Kan sikkert hjepe deg med å "rydde opp" hvis ting "går galt".

Lenke til kommentar
Å ... FY ... FAEN!

 

Stine, kjent fra Melodi Grand Prix Junior med låten "Hekta på brett" sammen med Atle, skal synge på skolen min etterpå!

 

Hun går visst her. SHIT!

5762114[/snapback]

Jeg var der da de sang live så!

:cool:

 

 

(Men skulle gjerne vært der nå også...)

Lenke til kommentar
Å ... FY ... FAEN!

 

Stine, kjent fra Melodi Grand Prix Junior med låten "Hekta på brett" sammen med Atle, skal synge på skolen min etterpå!

 

Hun går visst her. SHIT!

5762114[/snapback]

er det noe å banne for?

5762239[/snapback]

Finnes det noe som er mer spennende for en gjennomsnittlig tenåringsgutt enn et sexsymbol i form av musefletter og motorveikropp?

Lenke til kommentar
Å ... FY ... FAEN!

 

Stine, kjent fra Melodi Grand Prix Junior med låten "Hekta på brett" sammen med Atle, skal synge på skolen min etterpå!

 

Hun går visst her. SHIT!

5762114[/snapback]

er det noe å banne for?

5762239[/snapback]

Finnes det noe som er mer spennende for en gjennomsnittlig tenåringsgutt enn et sexsymbol i form av musefletter og motorveikropp?

5762322[/snapback]

vet ikke hvem ho er jeg men :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...